کد خبر 425948
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

مدیر شبکه یک سیما گفت: در گروه کودک شبکه یک سیما دنبال شخصیت های جدید و برنامه های نو و برندسازی هستیم که در برنامه‌ریزی بلند مدت به آن می‌رسیم.

به گزارش مشرق، محمد احساني مدير شبكه يك سيما درباره آخرين جزييات گروه كودك اين شبكه گفت: طبق تشكيلات جديد سازمان صداوسيما و شبكه‌هاي سيما

گروه كودك كه به لحاظ ساختاري از اين شبكه حذف شده بود بايد بار ديگر به شبكه باز مي‌گشت كه ما به دنبال احياي مجدد آن هستيم .

وي افزود: تحليل اين اقدام هم اين بود كه شبكه يك سيما به عنوان شبكه عمومي و ملي، نمي تواند نسبت به بخش مهمي از مخاطبين كشور كه كودك و نوجوان هستند و به عنوان يك گروه استراتژيك محسوب مي‌شود بي توجه باشد .

احساني اضافه كرد: طبيعي است كه براساس مقدورات و داشته‌هاي شبكه بايد برنامه ريزي مي كرديم كه در گام اول با پخش برنامه‌هاي تاميني كار را شروع كرديم و سپس با برنامه‌ريزي مناسب ساختار و الگو برنامه‌سازي را به تصويب مي‌رسانيم.

احساني با بيان اينكه ما به دنبال برندسازي در شبكه يك سيما هستيم، افزود: ما در گروه كودك شبكه يك سيما دنبال شخصيت هاي جديد و برنامه هاي نو و برندسازي هستيم و بنا داريم با برنامه ريزي بلند مدت به آن برسيم .

وي يادآور شد: اميدوارم كه با برنامه‌ريزي انجام شده از اواسط سال 94 شاهد آغاز فعاليت گروه كودك و نوجوان در شبكه يك سيما باشيم .


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس