یک شبکه تلویزیونی ایتالیایی خبر از خداحافظی زودهنگام آنچلوتی با رئال‌مادرید داد.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گزارش داد یک روز پس از پایان فصل 15-2014 لالیگای اسپانیا، کارلو آنچلوتی یکشنبه آینده ملاقاتی با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید خواهد داشت تا به صورت توافقی قراردادش را با این تیم فسخ کند.

این  در حالی است که این مربی ایتالیایی تا ماه ژوئن 2016 با کهکشانی‌ قرارداد دارد و در صورت درست بودن این گزارش وی یک سال زودتر از موعد مقرر سانتیاگوبرنابئو را ترک خواهد کرد. این در حالی است که به تازگی بازیکنان رئال‌مادرید از سرمربی 55 ساله خود برای ماندن در رئال حمایت کردند و از پرس خواستند او را در این تیم حفظ کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یورگن کلوپ که در پایان این فصل بورسیا دورتموند را ترک می‌کند و رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی که در پایان این فصل قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد اصلی‌ترین گرینه‌های جانشینی آنچلوتی 55 ساله هستند.

رئال‌مادرید فصل قبل با آنچلوتی فاتح لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد اما در این فصل دستش از کسب جام باز ماند.

در آخرین هفته از فصل جاری لالیگا، شنبه شب رئال‌مادرید در سانتیاگوبرنابئو پذیرای ختافه است. سفیدپوشان مادریدی در حال حاضر با 89 امتیاز در مکان دوم هستند و نایب‌قهرمانی‌شان قطعی شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس