کد خبر 419441
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

یک نشریه اسپانیایی نوشت که در صورت جدایی سرمربی فعلی بارسلونا، سرمربی رئال‌مادرید گزینه نشستن روی نیمکت کاتالان‌ها است.

به گزارش مشرق، روزنامه «ال‌پایس» اسپانیا به نقل از یکی از اعضای باشگاه بارسلونا خبر داد در صورت جدایی لوئیس انریکه از بارسلونا، کارلو آنچلوتی یکی از گزینه‌های سرمربیگری آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا است. در حالی که هنوز انریکه احتمال جدایی‌اش را از این تیم مطرح نکرده اما با این حال سران باشگاه بارسلونا به فکر گزینه‌های احتمالی سرمربیگری این تیم در آینده هستند.

آریدو برایدا، مدیر ورزشی جدید بارسلونا که جانشین آندونی سوبی سارتا شده است، گفت: دیدگاه خوب کارلتو به فوتبال، کارنامه ورزشی خوبش (سه قهرمانی در سه لیگ مختلف و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) و به خصوص توانایی وی در کنار هم قرار دادن ستارگان بزرگ و گرفتن بهترین بازی از آنان سبب شده او را به عنوان یکی از گزینه‌های بعدی سرمربیگری بارسا در نظر بگیریم. از این حیث به دنبال مربی‌ای هستیم که به ما این اطمینان را بدهد که مسی و نیمار از بازی در کنار یکدیگر راحت هستند و آنچلوتی پیش از این با مربیگری ستاره‌های بزرگی همچون زیدان، رونالدو، کاکا، دروگبا و ابراهیموویچ این را به اثبات رسانده است.

برایدا که بین سال‌های 1986 تا 2013 به عنوان مدیر ورزشی تیم فوتبال میلان فعالیت کرده است در سن‌سیرو با آنچلوتی سابقه همکاری دارد و گفته می‌شود رابطه خوبی با هم دارند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس