کد خبر 425842
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

مصاف قهرمانان دو تورنمنت باشگاهی بین‌المللی اتحادیه فوتبال اروپا، امسال در پایتخت گرجستان برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، با پیروزی بارسلونا برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا چهره دومین تیمی که تابستان امسال باید در بازی سوپر جام اروپا به مصاف هم بروند، مشخص شد.

پیش از این سویا با غلبه بر دنیپروی اوکراین و کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا جواز حضور در سوپرجام اروپا را کسب کرده بود و شنبه شب نیز بارسلونا حریف شاگردان اونای امری در مصاف قهرمانان تورنمنت‌‌های درجه اول و دوم فوتبال باشگاهی یوفا شد تا سوپر جام فوتبال اروپا همچون فصل گذشته دوباره تمام اسپانیایی باشد.

فصل گذشته سویا با غلبه بر بنفیکا به عنوان قهرمان لیگ اروپا و رئال‌مادرید با غلبه بر اتلتیکو مادرید به عنوان فاتح لیگ قهرمانان اروپا در سوپرجام اروپا در شهر کاردیف ولز به مصاف هم رفتند که آن بازی را کهکشانی‌ها به سود خود به پایان رساندند.

امسال سویا در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) در ورزشگاه بوریس پایچادزه دینامو آره‌نا تفلیس به مصاف قهرمان لالیگا می‌رود که این نهمین حضور آبی‌و‌اناری‌ها در سوپرجام اروپا خواهد بود. پیروزی در این بازی بارسلونا را با میلان در کسب پنج قهرمانی سوپرجام اروپا که بیشترین تعداد قهرمانی در تاریخ این رقابت‌ها است برابر می‌کند. کاتالان‌ها پیش از این در سال‌های 1992، 1997، 2009 و 2011 موفق به فتح سوپرجام اروپا شده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس