کد خبر 427995
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری زورگیری خبر داد که توسط یک دستگاه خودروی پراید از طعمه‌های خود سرقت می‌کرد.

 به گزارش مشرق، سرهنگ محسن ایزدخواه  فرمانده یگان امداد پایتخت، با اشاره به دستگیری یک زورگیر در پی تعقیب و گریز مسلحانه در بزرگراه چمران، اظهار داشت:‌ ساعت 18:20 به‌دنبال اعلام مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید، موضوع به اطلاع تمام واحدهای گشتی رسید تا با اجرای طرح مهار، سرنشینان این خودروی پراید، دستگیر شوند.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت ادامه داد: پس از اعلام مرکز پیام، گشتی‌های پلیس موفق شدند خودروی مذکور را در بزرگراه شهید چمران شناسایی کنند که سرنشینان خودرو، با دیدن مأموران اقدام به فرار از دست آنها کردند.

وی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز پلیس با سارقان، سرنشینان خودروی پراید در ترافیک بزرگراه، با رها کردن اتومبیل خود، با پای پیاده اقدام به فرار از دست مأموران کردند و پس از طی مسافتی طولانی و در پی عدم توجه به دستورات مکرر ایست پلیس، مأموران مجبور به استفاده از اسلحه شدند.

ایزدخواه گفت: مأموران پس از شلیک هوایی موفق شدند یکی از سارقان را دستگیر و در بازرسی بدنی، مبلغ 6میلیون و 400هزار تومان وجه نقد و چندین فقره مدارک هویتی مختلف را از وی کشف کنند.

فرمانده یگان امداد خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری 134، خانمی که قربانی زورگیری وی شده بود، متهم دستگیر شده را شناسایی کرد که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس