کد خبر 416339
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

خداداد عزيزي درمورد تغيير تعداد تيم‌هاي ليگ يك براي فصل آينده گفت: زبان سرخ من هميشه سر سبزم را بر باد داده است و اين بار هم اگر لازم باشد حرف‌هايي مي‌زنم كه برخي مجبور شوند از اين فوتبال بروند.

به گزارش مشرق، خداداد عزيزي اینطور به صحبت‌هایش ادامه می‌دهد: روي صحبتم با تاج، بهروان و كاظمي است. بهتر است مسوولان سازمان ليگ ابتدا چند صد پرونده‌اي را كه در كميته انضباطي خاك مي‌خورد، بررسي كرده و طلب بازيكنان و مربيان از باشگاه‌ها را مطالبه كنند و آنگاه به دنبال تغيير تعداد تيم‌هاي ليگ باشند.

سرمربي شهرداري تبريز طلبش از ابومسلم را مي‌خواهد: من هنوز 30ميليون تومان از ابومسلم طلب دارم. از تيمي كه نمي‌دانم الان كجا هست. حتي فيش 500 توماني كه بايد چهار سال پيش به حساب كميته انضباطي واريز مي‌كردم را همچنان دارم. بهتر است رييس سازمان ليگ ابتدا 30 ميليون تومان من را از ابومسلم كه نمي‌دانم كجا دفن شده است مطالبه كنند. چند سال قبل وقتي نماينده‌اي از AFC كه نمي‌دانم اسمش سوزوكي بود يا ياماها، به مشهد آمد آقايان وي را به ورزشگاه تختي مشهد برده و گفتند اين زمين اختصاصي تمرين ابومسلم است. آنها ورزشگاه ثامن را به نماينده AFC نشان دادند و گفتند اين ورزشگاه اختصاصي ابومسلم است. الان هم مي‌خواهند مردم را فريب بدهند. من مطمئن هستم طرح 20 تيمي شدن ليگ يك كه مخالف آن هستم، اصلا در سازمان ليگ تصويب نشده و آقايان از خودشان درآورده‌اند و مي‌گويند دستور AFC است.
منبع: روزنامه گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس