کد خبر 411812
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازی امروز پیشکسوتان فوتبال ۹۸ و منتخب استان خراسان امروز برگزار می‌شود و عدم برگزاری این بازی شایعه است.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی در خصوص برگزاری دیدار تیم های 98 و پیشکسوتان خراسان که قرار است امروز در مشهد برگزار شود گفت: این یک بازی خیریه است و به هر حال دوستان من هم لطف کردند و به مشهد آمدند تا بتوانیم یک بازی خوب را برگزار کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم برگزاری این دیدار به دلیل نارضایتی اعضا تیم 98 از محل اسکان و امکانات اظهار داشت: به هیچ وجه چنین موضوع صحت ندارد و هم اکنون نیز که با شما صحبت می کنم در کنار علی دایی و سایر بازیکنان هستم و مشکلی هم وجود ندارد و تنها این شیطنت یکسری از افراد است که متاسفانه وجودشان در فوتبال همیشه بوده است.

عزیزی تصریح کرد: من نمی دانم اینها که این شایعات را درست می کنند دنبال چه مسئله ای هستند اما چه کنیم که باید وجود پر شر این شیطون کوچولوها رو در همه جای فوتبال داشته باشیم و امیدوارم روزی سایه این افراد از فوتبال کشور محو شود.

وی ادامه داد: یکسری اختلافاتی بین مسئولان برگزار کننده و اعضا تیم وجود داشت که همان دیشب حل شد و واقعا این طور نیست که بخواهد مشکلی به وجود آید که بازی کنسل شود.

خداداد عزیزی اظهار داشت: تیم بازیکنانی که امروز در مشهد هستند مثل دایی ، پیروانی ، هاشمی نسب ، شاهردوی ،رهبری فرد ، نکیسا و ... همه به عشق امام رضا (ع) و انجام یک کار خیر به مشهد آمده اند و ساعت 17 نیز در ورزشگاه تختی به مصاف حریف می رویم.

وی ادامه داد: امیدوارم در این بازی تماشاگران نیز بیایند و حمایت خود را داشته باشند تا بتوانیم یک کار خیر را با کمک هم انجام دهیم. گفتنی است در دیدار امروز تیم منتخب پیشکسوتان خراسان و تیم ملی 98 رضا قوچن نژاد نیز قرار است دقایقی را برای تیم پیشکسوتان خراسان به میدان برود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس