کد خبر 415494
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۱

آدم کش سوئدی اعتراف کرد قصد قتل زلاتان را داشت آدم کش سوئدی اعتراف کرد قصد قتل زلاتان را داشت.

اعتراف قاتل زنجیره‌ای به کشتن زلاتانبه گزارش مشرق، خبر به قدر کافی تکان‌دهنده است‌؛ پیتر مانگس یکی از معروف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای سوئد به تازگی دو جلد کتاب بیوگرافی منتشر کرده که در یکی از آنها فاش کرده قصد کشتن زلاتان ایبراهیموویچ ستاره تیم‌ملی سوئد را داشته است.

به گزارش روزنامه‌های سوئدی، مانگس در فاصله سال‌های 2009 تا 2010 اقدام به رگبار بستن مهاجرانی كرده بود كه خودشان را به «مالمو» همان شهری كه زلاتان در آن ساكن بود، رسانده بودند. مانگس در این مدت 10 بار اقدام به كشتن مهاجران می‌كند‌؛ 2 نفر از آنها می‌میرند و 8 مورد اقدام دیگر منجر‌ به مرگ نمی‌شود. دادگاه سوئد سرانجام در سال 2013، مانگس را متهم به قتل زنجیره‌ای كرده و او را به حبس ابد محكوم می‌كند. حالا دو سال پس از زندانی شدن، مانگس كتاب بیوگرافی‌‌اش را منتشر كرده است. او در یكی از كتاب‌ها به تحصیلات و علاقه‌‌اش به موزیك گفته و در جلد دیگر، خوی انتقام‌جویی كه برگرفته از نژادپرستی بوده را مطرح كرده است.

تفنگ نداشتم وگرنه...

در این كتاب او ماجرای زلاتان ایبراهیموویچ را تعریف می‌كند:«از خانه بیرون زده بودم و مشغول قدم زدن بودم كه دیدم یك فراری بد پارك كرده است. آن حوالی هم یك مرد بلند قد را دیدم كه رفتاری شبیه بالكانی‌ها داشت. خیلی زود متوجه شدم كه او زلاتان ایبراهیموویچ بازیكن تیم‌ملی سوئد است. در جیب‌هایم گشتم تا تفنگی پیدا كنم و او را همان جا بكشم ولی اسلحه‌ای همراه نداشتم.»

مانگس در ادامه از تلاشش برای كشتن زلاتان می‌گوید:«سوار دوچرخه شدم و سریع خودم را به خانه رساندم. رفته بودم تا تفنگی بیاورم و زلاتان را بكشم. سعی كردم زود برگردم و اتفاقاً فكر می‌كنم همین‌طور هم شد. رفت و برگشتم خیلی زیاد طول نكشید ولی متأسفانه وقتی رسیدم دیدم زلاتان رفته است. افسوس خوردم. می‌دانستم كه با كشتن او سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به راه می‌افتد. به ‌هر‌حال او خوش‌شانس بود كه با فراری‌‌اش از محل رفته بود.»

اعتراف قاتل زنجیره‌ای به کشتن زلاتان

اظهارات وحشتناك این قاتل زنجیره‌ای در حالی منتشر شده كه زلاتان ایبراهیموویچ در چند سال اخیر چندان در سوئد نبوده و به واسطه تیم‌های مختلفی كه داشته كمتر فرصت سر زدن به كشورش را داشته است. اگر غیر از این بود و این بازیكن مثل گذشته در سوئد آفتابی می‌شد مشخص نبود مانگس باز هم فرصت‌سوزی كند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس