کد خبر 414008
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷

شاگردان لوران بلان موفق شدند در یک دیدار نه چندان دشوار، با از پیش رو برداشت گنگام تا اختلاف خود با لیون را در صدر جدول بیشتر کند.

به گزارش مشرق، پاریسن ژرمن درحالی به مصاف گنگام رفت که در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، برای کسب سومین قهرمانی متوالی خود در این کشور تلاش می کند. دیدار دو تیم نیز بسیار پر هیجان آغاز شد و در همان ابتدای کار بود که ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای پاریسن ژرمن موفق شد در دقیقه 2 دروازه گنگام را باز کند. این گل با پاس آئوریر به ثمر رسید. 

چند دقیقه از گل اول نگذشته بود که زلاتان ابراهیموویچ موفق شد گل دوم پاریسن ژرمن را به ثمر برساند. این گل نیز با یک ضربه پای چپ از درون محوطه جریمه و با پاس مارکو وراتی به ثمر رسید. دقایقی بعد نیز ضربه خاویر پاستوره به تیرک دروازه گنگام برخورد کرد تا با گل نشدن این توپ، علی رغم حملات همه جانبه بازیکنان پاریسن ژرمن، نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود این تیم به پایان برسد. 

با آغاز نیمه دوم نیز حملات بازیکنان پاریسن ژرمن حملات پاریسن ژرمن ادامه پیدا کرد و این بار، باز هم کاوانی بود که موفق شد در دقیقه 52 دروازه گنگام را باز کند. این گل نیز روی پاس ماهرانه زلاتان به ثمر رسید. تنها 4 دقیقه بعد بود که باز هم زلاتان پایه ریز گل دیگری شد و مدافع برزیلی پی اس جی، مکسول موفق شد با استفاده از پاس گل این بازیکن، گل چهارم را وارد دروازه گنگام کند. 

15 دقیقه بعد، فشار حملات پاریسن ژرمن باعث شد تا گل پنجم این تیم نیز توسط کاوانی به ثمر برسد تا این بازیکن با هتریک، شبی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزند. در نهایت نیز زلاتان ابراهیموویچ بود که با به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی، موفق شد برای بار ششم دروازه گنگام را باز کند تا این تیم شش تایی شود. 

گفتنی است در صورت شکست لیون در بازی فردا شب خود در برابر کان، پاریسن ژرمن به عنوان قهرمان لیگ فرانسه شناخته خواهد شد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس