کد خبر 414264
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،با تاکید بر ضرورت روی کار آمدن افراد متخصص و فنی در بدنه خودروسازی ها و دوری افراد سیاسی از این صنعت،گفت:حضور سیاسیون در خودروسازی‌ها تنها شائبه آغاز حرکت های انتخاباتی را به ذهن می رساند.

 به گزارش مشرق، محسن بیگلری عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت روی کار آمدن افراد متخصص و فنی در بدنه خودروسازی های کشور جهت ارتقای کیفیت تولیدات ملی،گفت:حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها آن هم در نزدیکی انتخابات شائبه حرکت های انتخاباتی و سیاسی را به ذهن متبادر می کند.

نماینده مردم سقز و بانه درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه بارها حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها به خسارت های بیشماری برای کشور منجر شده، افزود: اگر قرار بر تکرار خسارت‌های حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها باشد به طورحتم صنعت خودرو در کشور ما هیچ ارتقای کیفیتی را به خود نخواهد دید.

 خودروسازی ها از حیات خلوت افراد چهره و سرشناس سیاسی خالی شود

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه باید خودروسازی ها از حالت حیات خلوت افراد چهره و سرشناس سیاسی خالی شود، تصریح کرد: تمرکز خودروسازی ها در داخل کشور روی ارتقای مباحث کمی و همچنین حضور افراد سیاسی آفتی است که اجازه رشد را از تولیدات ملی سلب کرده است.

وی با بیان اینکه حضور سیاسیون در خودروسازی ها درهیچ زمانی به ویژه زمان نزدیک شدن به انتخابات به صلاح نیست، گفت:حضور چهره های سیاسی در پست های تعریف شده خودشان،فضا را برای ایجاد شغل افراد تحصیل کرده جوان باز می کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری مشکلات صنعت خودرو در کشور، افزود:افرادی باید در این صنعت باشند که بتوانند در کنار کاهش قیمت ها به ارتقای کیفیت محصولات کمک کنند.

بیگلری با تاکید برضرورت برگزاری نشست های منسجم با مسئولان صنعت خودروسازی،گفت: باید با برگزاری نشست های مشترک با مسئولان صنعت خودروسازی از آینده دار بودن برنامه های این صنعت اطمینان حاصل شود.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید جلوی هر رانتی با استفاده از مزایای صنعت خودروسازی برای سیاسیون گرفته شود تا این صنعت به سمت و سوی کیفی حرکت کند./
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس