کد خبر 408491
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون آقای مقیمی توضیح داد که اعضای حزب مشارکت در حزب اتحاد حضور ندارند و دو نفر از حزب مشارکت حضور داشتند که حذف شدند.

به گزارش مشرق، سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون آقای مقیمی توضیح داد که اعضای حزب مشارکت در حزب اتحاد حضور ندارند و دو نفر از حزب مشارکت حضور داشتند که حذف شدند.

دخیل عباس زارع‌زاده سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در جلسه روز گذشته کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: جلسه روز گذشته کمیسیون شوراهای مجلس با حضور رحمانی فضلی و مقیمی برای پاسخگویی به چند مسئله که مهمترین آن صدور مجوز برای حزب اتحاد ملت بود، تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای مقیمی توضیح داد که اعضای حزب مشارکت در حزب اتحاد حضور ندارند و دو نفر از حزب مشارکت حضور داشتند که حذف شدند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان از اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور قانع شدند، افزود: قرار شد که بررسی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

زارع‌زاده در سؤالی به پرسش دیگری مبنی براینکه نظرتان درباره اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور چیست، تصریح کرد: فعلاً تا این موضوع را بررسی نکنیم، نمی‌توانیم نظر بدهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جواد ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    كار قانوني يعني اينكه افرادي كه بنا به قانون از برخي فعاليت ها محروم شده اند كه ناشي از محكوميتشان است اصلا حق ندارند كه وارد حريم ممنوع شده بشوند كه بعد محتاج به اخراج باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس