کد خبر 408433
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر ارشاد ضرورت حل هر چه سریعتر مشکل بیمه خبرنگاران را متذکر شدند.

به گزارش مشرق، تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر ارشاد ضرورت حل هر چه سریعتر مشکل بیمه خبرنگاران را متذکر شدند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (2 اردیبهشت 94) از سوی هیأت‌رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حمیدرضا پشنگ‌ریگی نماینده مردم خاش و میرجاوه به گزیر آموزش‌و‌پرورش به دلیل بی‌توجهی به وضعیت حقوقی و رفاهی فرهنگیان نسبت به سایر کارکنان دولتی تذکر داد.

سید احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر کشور خواستار بررسی و ارائه گزارش مستند در رابطه با اقدامات ناثواب و بی‌رحمانه کارکنان یکی از ارگانهای خدماتی نسبت به حیوانات شد. وی همچنین در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار استفاده از ظرفیتهای راهنمایان گردشگری در جهت توسعه صنعت و پایدار کردن نیازهای اولیه این قشر در بهبود و ساماندهی ارائه خدمات به گردشگران شد.

غلام‌رضا اسداللهی، حسین سبحانی‌نیا و ضرغام صادقی نمایندگان تربت‌جام، نیشابور و شیراز در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار اجرای قانون در خصوص کارگزاران مخابرات و بازگشایی دفاتر مخابراتی بسته شده و پایان دادن به تحصن کارگزاران مخابرات شدند.

جبار کوچکی نژاد، عباس مقتدایی و فرهاد بشیری نمایندگان رشت، اصفهان و پاکدشت به شهردار تهران به خاطر اهانت روزنامه همشهری در صفحه اول روز گذشته خود به فرهنگیان، تذکر دادند.

عباس مقتدایی، حسین سبحانی‌نیا و علی‌رضا منظری توکلی نمایندگان اصفهان، نیشابور و بافت در تذکری به وزرای تعاون،کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد اسلامی ضرورت پیگیری جدی و سریع بیمه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه را متذکر شدند.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در تذکری به  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد قطع بیمه خبرنگاران تذکر داد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به وزیر بهداشت تسریع در درمان و معالجه مردم یمن را متذکر شد.

مجمع نمایندگان استان مازندران حادثه تاسف انگیز تصادف اتوبوس در جاده سوادکوه که منجر به مصدوم و کشته شدن 12 نفر شد را به خانواده‌های آنان تسلیت گفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس