کد خبر 408477
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

نماینده مردم خرمشهر در مجلس از وضعیت نامناسب این شهر با گذشت 27 سال از جنگ تحمیلی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، عبدالله سامری در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه و تشکر از وزارت اطلاعات برای دستگیری عاملان شهادت مامورین نیروی انتظامی خطاب به وزیر نیرو گفت: خرابی‌های ناشی از عدم اجرای فاضلاب در خوزستان و باتلاق‌های مرگ که هر از چند گاهی جان عزیزان ما را می‌گیرد تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند.

او ادامه داد: آیا 8 سال خرابی و بوی باروت و بمب‌های شیمیایی برای این مردم بس نبود که الان بی‌تدبیری همراه با گندآب ناشی از جوی‌های همجوار خانه‌ها و بیماریهای کشف نشده ایام را سر کنیم. آب شرب‌مان آمیخته به فاضلاب است و بوی تعفن آن سینه‌های‌مان را آزرده و سرطان ریه توان‌مان را از بین برده است. با کمترین بارندگی دیگر قادر به تردد درخیابان‌ها نیستیم و عملا سیل زده می‌شویم.

او تاکید کرد:‌شایسته نیست خیابان‌هایی که خون مقدس شهیدان در آن ریخته هر روز با پساب‌های آلوده آغشته شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    شما یادتون نمیاد! آقای احمدی نژاد رفت خرمشهر و مشکل رو حل کرد! تموم شد و افتتاح هم شد! ولی خب شما کلا احمدی نژاد رو یادتون رفته.
  • آرش آذر ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    من خودم اهل تهرانم و تا به حال به خوزستان نرفتم . اما آیا درسته از مردمی که طی 8 سال جنگ تحمیلی تو خط مقدم بودن و خیلی از اموال و حتی ناموسشون به دست بعثی ها افتاد و در زمان بی سروسامانی اوضاع ایران در اوایل جنگ بدون هیچ چیزی جلوی عراقی ها ایستادن اینجوری حمایت بشه که نه آبی برای خوردن داشته باشن و نه هوایی برای تنفس حتی من شنیدم آب اونجا برای مسواک زدن هم مناسب نیست
  • از خوزستان ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    تا قبل از آنتقال آب از سرشاخه های دز و کارون به استانهای کویری آب کارون از بهترین آب های کشور بود در اهواز یا آبادان و یا خرمشهر آب لوله بدون اینکه احتیاج به تصفیه داشته باشد را وقتی در یخدان میگذاشتی اینقدر خالص بود که به بلور یخ تبدیل میشد. اما حالا آب کارون در خوزستان پس از اینکه شرکت آب و فاضلاب آن را پالایش میکند و در همه خانه ها با آب تصفیه از این دستگاه میگذرد باز هم بوی لجن میدهد و گل دارد. هرکس باور نمیکند اگر دوست یا فامیل یا آشنایی در خوزستان دارد این موضوع را بپرسد.آیا حق ما خوزستانی ها این است؟چه کسی جوابگو است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس