کد خبر 408820
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

وزیر بهداشت همراه شهروندان تهرانی و همزمان با هفته سلامت، به پیاده روی رفت.

 به گزارش مشرق، مراسم پیاده روی همگانی شهروندان تهران به بهانه هفته سلامت، صبح جمعه در بوستان جوانمردان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم پیاده روی وزرای بهداشت، ورزش و جوانان، به همراه شهردار تهران و جمعی از مدیران ارشد شهرداری و ...، حضور داشتند.

در حاشیه مراسم پیاده روی، دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران بر ضرورت توسعه ورزش های همگانی در بوستان های پایتخت تاکید کرد و افزود: امروز، شرایط به گونه ای است که بانوان بیش از آقایان به موضوع سلامت و ورزش توجه نشان می دهند. از همین رو، برنامه های شهرداری تهران، در راستای توسعه فضاهای عمومی برای حضور شهروندان در این فضاها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات شهرداری تهران در توسعه فضاهای عمومی شهری باعث شده تا شهروندان پس از خروج از منزل و طی مسافت ۲۰۰ متر، به یک بوستان دسترسی پیدا کنند.

دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، نیز با بیان اینکه امیدواریم دولت به تدریج بتواند امکانات بهداشتی را برای آحاد مردم فراهم کند، گفت: همه طرح‌های ملی و سراسری دستگاه‌های مختلف باید دارای پیوست سلامت با ضمانت اجرایی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید خودشان به فکر سلامت خودشان باشند، درمان را آخرین مرحله حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: امیدواریم مردم برای کاهش وزن و پیشگیری از افزایش وزن، فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی را انجام دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس