در حالی که این روزها مساجد ایران مملو از از جوانانی است که در حال راز و نیاز با خدای خود هستند، رسانه‌های غربی، به عنوان حاضران همیشه در صحنه برای بازتاب وقایع ایران به نفع خود، این بار خود را به خواب زده‌اند.

گروه جنگ نرم مشرق- از سحرگاه روز شنبه، 12 اردبیهشت مصادف با 13 رجب، ایام اعتکاف شروع شد و صدها هزار نفر از جوانان ایران بار و بنه کوچک خود را به دوش گرفتند و راهی مساجد بزرگ شهرهای خود شدند تا در طول سه شبانه‌روز روزه‌داری و عبادت سحرگاهی، نفس خود را رام و سینه پراشتیاق خود برای عبادت خدای متعال را آرام کنند.

طوفان سانسور روی حال و هوای این روزهای مساجد ما + تصاویر //در حال ویرایش

 طی سال‌های اخیر تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف همواره رو به افزایش بوده و به گزارش ایسنا اکنون به تعداد حدود 700 هزار نفر رسیده است. این در حالی است که نزدیک به 60 درصد از این جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند که تقریبا برابر با 420 هزار نفر خواهد شد.

وقتی 700 هزار نفر از مردم یک کشور 75 میلیونی دست از کار و تلاش روزمره خود می‌کشند و کنج خلوت مساجد را برمی‌گزینند، مسئله و اتفاق کوچکی نیست که بتوان از کنار آن به سادگی عبور کرد و آن را نادیده گرفت.

طوفان سانسور روی حال و هوای این روزهای مساجد ما + تصاویر //در حال ویرایش

با توجه به شناختی که همه ما از نوع بازی‌های رسانه‌‌های جریان اصلی غرب داریم، فرض را بر این بگذارید که 700 هزار نفر از مردم ایران که 60 درصد آنان هم جوانان دختر و پسر زیر سی سال باشند، برای هر هدفی غیر کسب تقوا و پاکی روح یا غیر از حضور برای حمایت از جمهوری اسلامی (مثلا برای آب‌بازی در پارک‌های کشور) در جایی جمع شوند؛ آن‌وقت خواهیم دید که دستگاه بزرگ‌نمایی و دروغ‌پراکنی غرب به کار خواهد افتاد و شروع به بازتاب اخبار متن و حواشی چنین تجمعاتی خواهد کرد.

اعتکاف امسال هم از این قاعده مستثنی نشد و زیر طوفان سانسور رسانه‌های جریان اصلی غرب به گوش مردم جهان نرسید. البته که این قاعده‌ی مکرر، ادامه دارد و پیش از این نیز راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از نجف تا کربلا را در سکوت خبری گذاشته بود. واضح است که رسانه‌های غربی از رسیدن صدای مناجات جوانان ایران در مساجد کشور به گوش کسانی که در غرب زندگی می‌کنند ترس دارند.

از سویی دیگر شاهد آن هستیم که پایگاه اینترنتی دیلی‌میل انگلیس طی گزارشی مدعی شده که ظاهر اسلامی "متعصب" در جامعه ایران تحت تأثیر تبدیل شدن جوانان لیبرال به اکثریت، آهسته آهسته در حال از بین رفتن است. این گزارش با اشاره به این‌که جوانان زیر 30 سال اکنون 63 درصد از جمعین 73 میلیونی ایران را تشکیل می‌دهند، تأکید می‌کند که جوانان "غربی‌شده" ایران در زمره فعال‌ترین گروه‌های مردمی از منظر سیاسی در جهان اسلام هستند.

گزارش دیلی‌میل درباره جامعه ایران
دیلی‌میل معتقد است جوانان ایرانی در پارتی‌های شبانه ظاهر اسلامی جامعه را از بین می‌برند

دیلی‌میل سپس ادعا می‌کند که این جوانان یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات بلندمدت علیه شکل کنونی و "متحجر" حاکمیت دینی در ایران هستند. اما این گزارش دیلی‌میل بر اساس استناد به چه شواهدی نوشته شده است؟

تصاویر منتشر شده توسط دیلی‌میل از ایران

گزارش دیلی‌میل درباره جامعه ایران
دیلی میل: ظاهر اسلامی "جامعه" در ایران در حال از بین رفتن است

گزارش دیلی‌میل درباره جامعه ایران

دیلی میل: تا پیش از این در ایران پوشیدن لباس‌هایی که طرح "ستاره و نوار" دارد غیرقابل تصور بود

دیلی‌میل با یک تکنیک ساده، یعنی قرار دادن تصویر "عده‌ای" از جوانان ایرانی که یا الکل می‌نوشند و یا همجنس‌گرا هستند، در کنار این آمار که جوانان در ایران، "اکثریت" جمعیت را تشکیل می‌دهند، به مخاطب خود این‌گونه القا می‌کند که "اکثریت مردم ایران، جوان و جوان‌های ایرانی شراب‌خوار و همجنس‌گرا هستند، بنابراین اکثر مردم ایران "غربی" شده‌اند و تصویر دینی جامعه ایران در حال از بین رفتن است."

سپس همین تصویرسازی را به فضای سیاسی ایران نیز تعمیم می‌دهد. در ادامه این گزارش می‌خوانیم: "فعالان جوان برنامه‌های سیاسی جمهوری اسلامی را از سال 1997 دست‌خوش نفوذ خود کرده‌اند. بعد از انتخابات سال 2009، جوانان ایرانی بزرگ‌ترین بلوکی بودند که در اولین جنبش پایدار "قدرت مردمی" نقش ایفا کردند؛ جنبشی که موجب پیدایش تحولات سیاسی جدیدی در منطقه ایران شد."

گزارش دیلی‌میل درباره جامعه ایران
دیلی میل: جوانان لیبرال ایران از بزرگ‌ترین "تهدید"ها علیه حاکمیت این کشور هستند


در کشوری که دشمنانش داعیه حرکت مردم آن به سمت غیراسلامی شدن را دارند، ازدیاد سالانه تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف ماه رجب نشان از دروغ بودن و راه افتادن پروپاگاندایی دارد که سمت و سوی آن خالی کردن ذهن مخاطبانش از امید به آینده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • سعید نوروزی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    آفرین به جوانان پر شور ومومن وانقلابی ومسلمان ایران هسته ای که اینطور عاشقانه در برابر خالق یکتا به نماز می ایستند وبندگی می کنند. درود وسلام ملائکه مقرّب خدا بر پدران ومادران شما که اینطور شماها را بار آوردند. دین خدا وپیامبر خدا را یاری کنید وبا این حرکت وتجمع در مساجد به دشمن سیلی محکم بزنید ، جانم فدــدای اسلام وپیغمبـــــــــر اسلام
  • سعید نوروزی ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    امروز که دشمنان اسلام ودد منشان وحشیانه به مساجد مسلمانان حمله کرده وتخریب می کنند و قرآن آتش می زنند در ایران اسلامی فرزندان خمینی کبیر وامام خامنه ای مثل شیر در پایگاهها ومساجد، این سنکر محکم اسلام را حفظ کرده و در آن به جهت اعتکاف وعبادت وبندگی اجماع می نمایند . یا علی مدد یاعلی کمک فرما دست همه ی آنان اعم از زن ومرد پیر وجوان را بگیر 0
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    خوب چون جوانان رفتن مساجد اونا باید تمام خبرهاشون رو به همین اختصاص بدن؟!
  • محسن ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
  • پویا ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    بیشتر بچه های ایران زمین آدمهایی پاک سرشت و وطن دوست هستند ولی شبکه های ماهواره ای سعی میکنند که این موضوع رو حاشا بکنند.
  • منصور ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    با سلام يك چمن گل خار هم دارد.به كوري چشم دشمنان اعم از استكبار جهاني›تكفيري ها،وهابيت نجس،آل سعود منفور
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    جاری مدیریت واحد، مقتدر و اجرایی فرهنگی در بعد ملی و بین المللی کجاست!؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    دشمن از خواب "حوزه های علمیه" نهایت استفاده را میبرد!
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    راجع به مسئله اعتکاف یک تبصره بزنم که مستحبات در اولویت نیست بلکه عقل سلیم حکم میکند که در وهله اول به واجباتمان عمل کنیم بعد به سراغ مستحبات برویم امروز از اوجب واجبات مسئله بینهایت مهم امربه معروف و نهی از منکر صاحبان قدرت و ثروت وبخصوص دولت اعتدال از سوی توده های مردم است و باید به این نکته باریک تر زموی توجه داشت که اگر مستحبات و واجبات با هم تعارض پیدا کرد حق وتو با واجبات است متاسفانه به وفور دیده میشود برای زیارت بقاع متبرکه و اماکن مقدس و برای اعتکاف عمده مردم یورش میبرند و برای این اعمال مستحبی سر و دست میشکنند اما اثری از تقوا در رفتار اجتماعی شان و وظیفه شان در قبال دولت اعتدال دیده نمیشود و سطح بصیرتشان پایین است من با اعتکاف مخالف نیستم من با واجباتی که بر زمین مانده مخالفم با بی بصیرتی و بیسوادی مخالفم سوتفاهم نشودوالسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    هم تیتر و هم مطلب بسیار عالی بود ممنون
  • موشک خان ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    " دیلی میل: جوانان لیبرال ایران از بزرگ‌ترین "تهدید"ها علیه حاکمیت این کشور هستند " این جماعت پوشالی که امثال شما قوم سفاک بهشون امیدوارین جز یک مشت مرفه بی درد بی مغز بی غیرت هیچی نیستن اینا همین که اوقات شریف شون صرف ظاهرشون جلوی آینه کنن و بیان تو خیابان خودشون رو نمایش بدن کار دیگه ای بلد نیستن هیچی غلط دیگه ای نمی تونن بکنن اگ تهدید بودن خودی نشون می دادن
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    تمام خبرهاشون رو نه! فقط یک خبر کافیه!!
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    این رسانه های غربی هم هییییییی از دور زرررررررر میزنن اما خودشون میدونن جوانان لیبرال ک بخوان به حکومت چپ نگاه کنن(نه از روی نادانی بلکه از روی غرض ورزی) زیر پاهای عدل (جوانان انقلابی و با خدا) له خواهند ش همچون لجن
  • amir ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    برادر خودت راگول نزن سری به خیابانها بزن ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است بترسی بترسید از تحول عمیق منفی در جامعه.....
  • هانیه ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    من امسال از طرف دانشگاهمون برای اولین بار در اعتکاف شرکت کردم. محل اعتکافم مسجد مدرس همدان بود.برای همه ی اونایی که مثله من جوون هستن و هنوز اعتکاف رو تجربه نکردن دعا کردم تا این مهمان خدا بودن رو تجربه کنند.اعتکاف مثله زیارته خانه ی خداست .تا خودتون تجربه اش نکنید نمیدونید چه حس و حالی داره.اونجا چشمه دل ادم باز میشه.من تا لحظه ی که معتکف نشده بودم نمیدونستم چقدر شیعه خاره چشمه غربی ها و وهابی هاست.نمیدونستم چقدر امام زمانم و رهبرم مظلوم و تنها هستن.قسم میخورم که اعتکاف 180 درجه عوضم کرد. درسته ما جوونا گاهی 1جوری لباس میپوشیم یا حرف میزنیم که در شان کشور و شیعه بودنمون نیست اما همش از رونادانی وناآگاهیه و گرنه ته ته ته دلامون هیچی نیست و فقط یه تلنگر میخوایم که ظاهرمونم درست کنیم تا غربی ها دیگه هیچ بهانه ای نداشته باشن که بخوان مارو لیبرال جلوه بدن.امیدوارم خدا و امام زمان و رهبر و مردمم حداقل من رو که تا 4 روز پیش وضع حجابی و اعتقادی درستی نداشتم حلال کنن.به خدا از رو نادانی بود.اقا یا خانم ناشناسی که فرموده بودید حوزه های علمیه در خوابن، نه این طور نیست،چون همین مبلغینی که از قم روزی 2.3 برای ما در مراسم اعتکاف سخرانی کردند به من این تلنگر رو زدند.پس من به نوبه ی خودم از اون مبلغین و همچنین خادمینی که بی منت زحمت معتکفین رو کشیدند تشکر میکنم و میگم مرسی که 1 گناهکار رو از مسیره اشتباهش برگردونید.
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    انجام مستحبات خودش کمکی به پایبندی بیشتر به واجبات است.
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    یک دانشجو با اینهمه غلط املایی؟ در هر حال احسنت بر شما البته منهای غلطهای املایی
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    چون توی چنتا خونه بالاشهر تهران یه عده جوون پارتی گرفتن باید این رو به تمام جامعه ایران تعمیم بدن؟
  • هانیه ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    من امسال از طرف دانشگاهمون برای اولین بار در اعتکاف شرکت کردم. محل اعتکافم مسجد مدرس همدان بود.برای همه ی اونایی که مثله من جوون هستن و هنوز اعتکاف رو تجربه نکردن دعا کردم تا این مهمان خدا بودن رو تجربه کنند.اعتکاف مثله زیارته خانه ی خداست .تا خودتون تجربه اش نکنید نمیدونید چه حس و حالی داره.اونجا چشمه دل ادم باز میشه.من تا لحظه ی که معتکف نشده بودم نمیدونستم چقدر شیعه خاره چشمه غربی ها و وهابی هاست.نمیدونستم چقدر امام زمانم و رهبرم مظلوم و تنها هستن.قسم میخورم که اعتکاف 180 درجه عوضم کرد.کاش تو درسای دانشگاهی 1 واحد اعتکاف هم میذاشتن.درسته ما جوونا گاهی 1جوری لباس میپوشیم یا حرف میزنیم که در شان کشور و شیعه بودنمون نیست اما همش از رونادانی وناآگاهیه و گرنه ته ته ته دلامون هیچی نیست و فقط یه تلنگر میخوایم که ظاهرمونم درست کنیم تا غربی ها دیگه هیچ بهانه ای نداشته باشن که بخوان مارو لیبرال جلوه بدن.امیدوارم خدا و امام زمان و رهبر و مردمم حداقل من رو که تا 4 روز پیش وضع حجابی و اعتقادی درستی نداشتم حلال کنن.به خدا از رو نادانی بود.اقا یا خانم ناشناسی که فرموده بودید حوزه های علمیه در خوابن، نه این طور نیست،چون همین مبلغینی که از قم روزی 2.3 برای ما در مراسم اعتکاف سخرانی کردند به من این تلنگر رو زدند.پس من به نوبه ی خودم از اون مبلغین و همچنین خادمینی که بی منت زحمت معتکفین رو کشیدند تشکر میکنم و میگم مرسی که 1 گناهکار رو از مسیره اشتباهش برگردونید.
  • محمد ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    زنده باد حق یافته ای که شجاعت تغییر داره و از انگ این و اون نمیترسه
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    ما ایرانیها هیچی نمیشیم چون از غربیها وکشورهای پیشرفته فقط لباس پوشیدن و آرایش کردن آنها رایاد گرفته ایم نه علم و دانش کشورهای شرق مثل ژاپن و کره نگاه کنید چین را نگاه کنید الان با غرب برابری میکنند ما چی دین خود را نیز از دست داده ایم هیچی نگرفته چیزی هم از دست داده ایم .
  • اهوازی ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    یک برنامه هدفمند در حال اجراست که در زوزهای تعطیل چه میلاد و اعیاد و چه سوگواری و شهادت عده ای پسران و دختران جران را به بهانه گردشگری به مناطق مختلف میبرند.متاسفانه بسیاری از شئونات در این به اصطلاح تورهای گردشگری رعایت نمیشود.
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    شاید آنهایی که در پارتی هستند از انهایی که در اعتکاف هستند به خدا نزدیک تر باشند - حداقل آنها آزاده مرد هستند
  • اهوازی ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    تهران شده منشا تولید و صدور نکبتهای ضد فرهنگی.
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    نه شرقی نه غربی لعنت به هردوتاشون
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام لطفا از لفظ همجنسباز بجای همجنسگرا استفاده کنید بکار بردن واژه ی همجنسگرا اینطور القا میکند که این موضوع یک گرایش طبیعی در انسان است ممنون بابت مطالب عالی
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    خبری می رسد از راه ، خبر نزدیک است آب و آیینه بیارید سحر نزدیک است طبق آیات و روایات رسیده ، ای قوم! جمعۀ آمدن او به نظر نزدیک است عاقبت فصل زمستان به سر آید روزی باز هم گل دهد این باغ ، ثمر نزدیک است قطره چون رود شود راه به جایی ببرد به دعای فرج جمع ، اثر نزدیک است با ظهورش حرم فاطمه را می سازیم بار ، بربند برادر ، که سفر نزدیک است راه دور دل ما تا به در خیمۀ او از در خانۀ زهرا ، چقدر نزدیک است
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    جاش باشه همین جوانان پارتی باز و ...جونشون را برای این نظام و مملکت می دهند
  • ح ت ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    شکی نیست که گروهی از جوانان ما دلباخته فرهنگ غرب هستند و هیچ ارتباطی با فرهنگ عمومی کشور و فرهنگ دینی ندارند اینها اغلب از خانواده های مرفه اند که لذتجویی ها اونا رو به فرهنگ غربی متمایل کرده . بیدار کردن افرادی که در زندگی مشکلی ندارند سخته . مستی رفاه بدمستیه . باید فکری کرد ...
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    من به عنوان یک جوان تحصیل کرده در بهترین رشته در بهترین دانشگاه کشور با حقوق ماهی 1 میلیون تومن چه کار کنم؟؟؟انتظار دارید برم اعتکاف کنم؟؟؟اینایی که میرن اعتکاف شکمشون پره!!!!
  • احمد ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    ما تا اخرین قطره ی خون وتا اخرین نفس هم تو میدان جنگ سخت و هم جنگ نرم هستیم
  • صلواتی ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآ ل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات
  • حسین ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    ما تا آخرین قطره خون در راه دفاع از ارزشهای اسلامی خواهیم ایستاد چنانکه امام مهربان ما فرمود : اگر جهانخواران در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد حال اگر این فرد هموطن هم باشد یا خارجی فرقی نمی کند ما از اعتقادمان دست بر نمی داریم و در مقابلش می ایستیم رهبر فرزانه ما فرمود: اگر قرار شود اتفاقی افتد صلح امام حسن نخواهد بود بلکه عاشورای حسینی اتفاق خواهد افتاد (نقل به مضمون )
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    نکته : لیبرال ها تو خالی اند شنیدید میگن آواز دهل از دور خوش است ... این ها رو ما با این تیپ ها میبینیم فک میکنیم خبریه اگر به گفتگو بشینید کاملا وا میدن حالا شاید تفکرتون رو قبول نکنند اما بالاخره اگر کسی با علم وارد شه وا میدن (منظورم علماشون بود اینا که چیزی نیستند )... فقط من و شما باید بزنیم تو کار های اعتقادی و قرآنی با دلایل محکم ،هیچ غلطی دیگه نمیتونند بکنند حالا گاهی شما هستی با یک دنیا یا گاهی تک تک ....قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَة أَنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثْنى وَ فُرادى ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا مابِصاحِبِکُمْ مِنْ جِنَّة إِنْ هُوَ إِلاّ نَذِیرٌ لَکُمْ بَیْنَ یَدَیْ عَذاب شَدِید
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    یک بار فرمودین
  • طه ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    مشرق نوشته های صفحاتت پررنگ کن
  • محمد ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    کاکو خیلی وقته در جریانه و خودجوشه کلا شل کردن جوونا سرشون با خودشون گرم بشه نفهمن در اطرافشون چه خبره
  • رضا ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    کاملا درسته در آزادی این جماعت از هفت دولت و تمامی قیدوبندها هیچ شکی نیست حسن ظن با خود رو به حماقت زدن فرق داره داداش ما خودمون پارتی برو بودیم یه زمانی ولی اون موقع به خدا نزدیک نبودیم اصلا جور در نمیآد اختلاط و الکل و خدا به ما نگو دیگه خدای ما از اون خداها نیست
  • محمد ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    آخه چه جوری کسی که نمیتونه پا رو نفسش بزاره در موقعیت های بزرگتر میتونه از همه لذت ها بگذره و جونش رو فدا کنه این کارا قدرت زیاد روحی می خواد و قدرت هم تمرین میخواد
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    چه جالب یعنی ماکه سه شب تا صبح به درگاه خدا ناله و استغفار و دعا کردیم ...توبه کردیم دیگه سمت گناههای کوچیکم نریم از خدا دوریم ولی ازادمردان مد نظرشما که تاصبح درحال انواع و اقسام کثافتکاری بودن اصل اصل بنده محبوب و نزدیک خدا بودن بابا روتونو برم خجالت بکشید دیگه.. معکوس بودنم حدی داره .. تو امور سیاسی معکوسین میگیم خدا شفاتون بده الان چی بگیم بهتون .
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اخه ادم چی بگه به تو ؟ پیشنهاد میکنم یه بار فقط یه بار برو ببین بعد نظر بده بعد ببین چه حرف مسخره ای زدی
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    و مسئولین ما در خواب هستن ... به خدا اگر جنگ بشه ... همین قشر متوسط و ضعیف میرن همین بچه بسیجی میرن سینه شون سپر میکنن همین هایی که الان انگ ریش و لباس هاشون رو میخورن ...
  • علی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    دشمنان دین و نظام مقدس اسلامی به خوبی این تهدید را شناخته اند اما بسیاری از مسوولین فعلی و قبلی کشور در خواب مطلق هستند چرا در یک جامعه اسلامی باید اجازه هنجارشکنی داده شود؟ چرا در جامعه اسلامی ظ.اهر اسلامی متروک و ظواهر غیر اسلامی به وفور وجود دارد؟
  • یه نفر ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    یکی نیست به این دیلی میل بگه-ذاررررررت-
  • هاشم ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    ابله تاریخ زندگی برخی شهدا رو از دوستانشون بپرس ببین چی کاره بودن و بعد برگشتن و عاقبت به خیر شدن اینقدر درباره این جونا بد نگید
  • طلبه حوزه علمیه ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    آقا من این عکس پرچم رو لباسشه رو میشناسم بچه نماز خون و روزه بگیره و عشق لباس خارجی بابا این چه حرفایی آخه میزنید اگه جنگ بشه این صف اوله و حتما شهید میشه اونوقت تو اون دنیا همتون باید جواب بدید
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس