کد خبر 407947
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

بارسلونا تیمی است که دغدغه محرومیت بازیکن در لیگ قهرمانان به خاطر دریافت کارت زرد را ندارد در حالی که بزرگانی همچون کروس، لام، پوگبا، بواتنگ و ماتیودی تهدید به محرومیت از لیگ قهرمانان می‌شوند.

به گزارش مشرق، پیکارهای دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) در حالی آغاز می‌شود که بارسلونا اسپانیا تنها تیمی است که دغدغه و نگرانی از بابت محرومیت بازیکن به خاطر کارت زرد برای حضور احتمالی در دور نیمه نهایی مسابقات ندارد.

 

*تیم بی‌دغدغه لویس انریکه

طبق گزارش یوفا لوئیس انریکه در بازی امشب با پاری‌سن‌ژرمن فرانسه می‌تواند از شاگردان آبی و اناری‌‌پوش خود بخواهد با تمام قوا برای کسب نتیجه و در نتیجه راهیابی به دور نیمه نهایی تلاش کنند.

در مقابل لوران بلان با چالش‌های مهمی مواجه است. همتای او در تیم پاریسی، هم باید باخت 3 بر یک در پارک‌دوپرنس را جبران کرده و هم از بلیز ماتیودی و گریگوری فان‌درویل بخواهد طوری بازی کنند که کارت زرد دیگری نگرفته تا از حضور در بازی نیمه نهایی محروم نشوند.

 

*وضعیت سخت پپ و بایرنی‌ها

پپ گواردیولا، مربی معروف و اسپانیایی بایرن نیز وضعیتی مشابه بلان دارد. او از یک طرف مجبور است باخت 3 بر یک بازی رفت از پورتو را جبران کند و از طرف دیگر به جروم بواتنگ،‌خوان برنات، فیلیپ لام و مانوئل نویر بخواهد که کارت زرد نگرفته تا در صورت صعود احتمالی به نیمه نهایی، محرومیت نداشته باشند.

*هشدار آنچلوتی به کروس و کونئترائو

در تیم رئال مادرید نیز کارلو آنچلوتی ذهنش قطعا درگیر چنین مساله‌ای است. او در شرایطی که لوکا مودریچ و گرت بیل را به خاطر مصدومیت در ترکیب ندارد، در دربی با اتلتیکویی‌ها، حتما در رختکن از تونی کروس و فابیو کوئنترائو می‌خواهد هم خوب بازی کنند و هم کارت زرد جدید نگیرند.

در آنسوی میدان این معضل نزد شاگردان سیمئونه، حادتر است. چون آنسالدی، گابی، خسوس خامس و فرناندو تورس نیز با این مشکل مواجه هستند.

*مشکل 4 موناکویی و 5 تورینی

در تیم موناکو فرانسه ریکاردو کاروالیو،‌یانیک فریرا کارسو و ژائو موتینیو همچنین لی‌وین کورزاوا، 4 ستاره‌ای هستند که باید مراقب باشند اخطار جدید نگیرند

در تیم یوونتوس که بازی رفتش را با حریف فرانسوی یک بر صفر برده، مشکل حادتر است. زیرا استفن لیختن‌اشتاینر، آلوارو موراتا، پل پوگبا، روبرتو پریرا و آرتورو ویدال، 5 ستاره تاثیرگذاری هستند که  در خطر چنین محرومیتی قراردارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس