کد خبر 407591
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

مدافع برزیلی قهرمان لوشامپیونه فرانسه شانس همراهی تیمش را برابر بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست داد.

اولین غایب بزرگ PSG مقابل بارسلونا
به گزارش مشرق، تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که در دقیقه 21 دیدار این تیم برابر بارسلونا از دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شد و جای خود را به داوید لوئیز داد حالا خبر می‌رسد که وی بازی برگشت این دو تیم را که ساعت 23:15 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود، از دست می‌دهد. جدال دو تیم در بازی رفت با برتری 3 بر یک کاتالان‌ها خاتمه یافته است.

این مدافع برزیلی که بازی شنبه PSG برابر نیس در مسابقات لوشامپیونه فرانسه را هم از دست داد در ابتدا نامش در لیست سفر به بارسلونا بود ولی به خاطر اینکه نتوانست به موقع ریکاوری کند از همراهی تیمش در این سفر بازماند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تیاگو سیلوا که نامش در فهرست اولیه تیم برای رویارویی با بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت قادر به همراهی تیم در این سفر نیست. از این رو کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن در مرکز تمرینی اووردو می‌ماند و روی بازیابی سلامت جسمانی‌اش تمرین خواهد کرد.

پاری‌سن‌ژرمن همچنین در این بازی تیاگو موتا را به علت مصدومیت و سرژ آئوریه را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد اما خبر خوش برای هواداران این تیم فرانسوی بازگشت زلاتان ابراهیموویچ و مارکو وراتی بوده که بازی رفت را به خاطر محرومیت یک‌جلسه‌ای از دست داده بودند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس