کد خبر 408373
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال‌ مادرید با کم‌اهمیت جلوه دادن مصدومیت اخیر ۳ مهره اصلی تیمش، گفت که مردان او برای کسب پیروزی خانگی برابر اتلتیکو مادرید سراپا انگیزه هستند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی تأکید کرد که مصدومیت 3 بازیکن تیمش، لوکا مودریچ، گرث بیل و کریم بنزما در آستانه مصاف امشب (چهارشنبه) تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تأثیری روی برنامه‌های این تیم نمی‌گذارد و کهکشانی‌ها همچنان برای صعود به مرحله بعد سراپا انگیزه هستند.

آنچلوتی درباره وضعیت مصدومان تیمش و کریم بنزما اظهار داشت: ما باید بدون مصدومان‌مان هم به کارمان ادامه دهیم. فصل گذشته هم از این بابت مشکلاتی داشتیم. بیل و رونالدو در فینال جام حذفی خوب بازی نکردند، ضمن اینکه ژابی آلونسو هم در فینال لیگ قهرمانان نبود. هیچ کس بابت مصدومیت بازیکنان سردرگم نشده است.

آنچلوتی درباره اتلتیکو مادرید، تیمی که در 7 دربی مادرید اخیر 4 بار کهکشانی‌ها را شکست داده و 3 بار دیگر مساوی کرده است، عنوان کرد: ما هنوز دربی را نبرده‌ایم چون اتلتیکو تیم بسیار قدرتمندی است و یکی از بهترین خطوط دفاعی دنیا را دارد. در این بازی باید بدون عجله و دستپاچگی و با تمرکز کامل برای رسیدن به هدف‌‌مان تلاش کنیم و هدف‌مان کسب پیروزی است. رئال برای کسب پیروزی در این بازی بیشتر از این نمی‌تواند انگیزه داشته باشد. ما فرصتی فوق‌العاده برای صعود داریم.

کارلتو در پاسخ به این سؤال که چه انتظاری از بازی امشب دارد، تأکید کرد: من فکر نمی‌کنم که اتلتیکو مادرید برای گلزنی عجله کند، همین طور ما. من بارها گفته‌ام که ما بهترین تیم دنیا را در اختیار داریم و مهم این است که روی استفاده از بازیکنان آماده تمرکز کنیم.

آنچلوتی در پایان به انتقاد پزشک تیم ملی کرواسی که سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن را در مصدومیت مجدد لوکا مودریچ مقصر اصلی دانسته بود، پاسخ داد و گفت: مودریچ در ماه نوامبر زمانی به اردوی تیم ملی کرواسی رفته بود دچار مصدومیت شدیدی شد اما به فدراسیون فوتبال کرواسی اجازه دادیم که مقابل نروژ بازی کند و او 10 دقیقه در میدان بود. می‌دانم که یکی از پزشکان تیم ملی کرواسی درباره این موضوع حرف زده است و به نظر می‌رسد که او اصلاً نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است. مصدومیت مودریچ بر اثر ضربه‌ای که به پای او وارد شده شکل گرفته است و عضلانی نیست.

تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و رئال مادرید امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حالی به مصاف هم می‌روند که بازی رفت آنها با تساوی بدون گل به پایان رسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس