کد خبر 407606
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید قادر به همراهی کهکشانی‌ها در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.

خبر بد برای هوادارن رئال در آستانه بازی با اتلتیکوبه گزارش مشرق، آخرین گزارش رسانه‌های اسپانیای حاکی از آن است که مصدومیت گرث بیل در ابتدای جدال تیم‌های رئال مادرید و مالاگا در ابتدای هفته جاری، ممکن است او را بین دو تا سه هفته خانه‌نشین کند. این بدان معناست که او بازی چهارشنبه شب کهکشانی‌ها را برابر اتلتیکومادرید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست خواهد داد.

در جریان بازی شنبه شب رئال برابر مالاگا، بیل تنها 5 دقیقه پس از آغاز بازی مصدوم شد و جای خود را به خاویر هرناندس داد.

در همین‌باره سایت باشگاه رئال‌مادرید بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است: به دنبال تساوی صورت گرفته بر روی گرث بیل، او از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب دیدگی است.»

رئالی‌ها از ارائه زمان دقیق بازگشت بیل خودداری کرده‌اند اما مصدومیت ستاره 100 میلیون یورویی کهکشانی‌ها در دسته آسیب دیدگی‌هایی قرار می‌گیرد که ریکاوری آنها حداقل دو هفته زمان می‌برد. به این ترتیب او نه تنها بازی دربی چهارشنبه را از دست می‌دهد بلکه به احتمال فراوان سه بازی بعدی رئال در لالیگا برابر تیم‌های سلتاویگو، آلمریا و سویا را از دست خواهد داد.

مصدومیت بیل در همان دیداری رخ داد که دقایقی پس از خروج او از میدان، هم‌‌تیمی کرواتش، لوکا مودریچ هم آسیب دید و به همین خاطر شش هفته خانه‌نشین شده است.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید یکی دیگر از بازیکنانی است که گفته می‌شود که شاید نتواند به شاگردان کارلو آنچلوتی را برای پذیرایی از اتلتیکومادرید کمک کند.جدال رفت همشهریان مادریدی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    هیچی دیگه همه که مصدومن حذف شدیم رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس