کد خبر 405564
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: 200 مسجد دانشگاهی کشور میزبان معتکفین خواهند بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: طبق سنوات گذشته در ایام البیض (15-13 رجب) برابر با 12 الی 14 اردیبهشت ماه قریب به 200 مسجد در دانشگاه‌های کشور میزبان معتکفین خواهند بود.
وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم امسال میزبان 50 هزار دانشجو و استاد در مراسم معنوی اعتکاف دانشگاهیان باشیم. به همین دلیل سایت مرکزی اعتکاف دانشگاهیان به آدرس www.etekaf.nahad.ir با هدف اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و پشتیبانی محتوایی بیشتر از مجریان طرح فعال شده است. مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از دانشجویان عزیز برای حضور در این مراسم معنوی در 176 مسجد دانشگاهی در حال انجام است و دانشجویان می‌توانند جهت ثبت‌نام به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه خود هم مراجعه کنند. اساتید نیز می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق دفتر نهاد رهبری دانشگاه اقدام کنند.
ثبت‌نام مراسم اعتکاف در دانشگاه شریف
ثبت‌نام اولیه مراسم اعتکاف در مسجد دانشگاه شریف از دیروز آغاز شده و در 28 فروردین پایان می‌یابد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت azzahraa.org ثبت‌نام خود را انجام دهند و از هرگونه تغییر در تاریخ ثبت‌نام اطلاع یابند. با توجه به ظرفیت مسجد دانشگاه صنعتی شریف، ظرفیت افراد حاضر در این مراسم 600 نفر اعلام شده است.


منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس