کد خبر 410119
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

دبیر شورای معارف سیما از پوشش گسترده مراسم اعتکاف امسال در شبکه‌های سیما خبر داد.

به گزارش مشرق، بهرام محمدی‌نیا، مدیر شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما در جلسه‌ای که با حضور مدیر رادیو قرآن و مدیران معارف شبکه‌های سیما برگزار شد بر هرچه پرشورتر و اثر‌بخش‌تر برگزار شدن این مراسم تاکید شد.

محمدی‌نیا ضمن ارائه پیشنهاد دیدار برگزار‌کنندگان مراسم اعتکاف با مقام معظم رهبری، به ضرورت موضوع سوژه‌های ویژه مستند‌سازی در مراسم اعتکاف امسال پرداخت و بر توجیه معتکفین در مراسم اعتکاف جهت حضور هدفمند و تاثیر‌گذار در مراسم تاکید کرد.

در این نشست مدیران معارف شبکه‌های سیما نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود به منظور هر چه پرشورتر و اثر‌‌بخش‌تر برگزار شدن این مراسم پرداختند.

پوشش ویژه اعتکاف دانشجویان، ایثارگران و فرهیختگان در مراسم امسال، استفاده از پیام‌های مقام معظم رهبری در خصوص اعتکاف و فضای خلوت خالق و مخلوق، پوشش همزمان مراسم اعتکاف همراه با تصاویر دفاع مردم مظلوم یمن در حمله رژیم سعودی و شهدای مدافعین حرم، برگزاری میزگردهایی در شبکه‌های سیما با موضوع ابعاد اعتکاف و عرفان، پرهیز از گروه گروه کردن معتکفین و تاکید بر اشتیاق و علاقه برای حضور در مراسم اعتکاف مورد تأیید اعضای جلسه قرار گرفت.

یادآور می‌شود، مراسم اعتکاف از سیزدهم تا پانزدهم رجب در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود و شبکه‌های مختلف سیما نسبت به پوشش مراسم اقدام می‌کنند.


منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس