کد خبر 408703
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه 500 نفر از مبلغان برای تبلیغ به مدت سه روز به مناطق مختلف اعزام خواهند شد، از آغاز ثبت نام مبلغان در سامانه سمتا از 6 اردیبهشت ماه خبر داد.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین غلام عباس موسوی با اشاره به فرارسیدن میلاد امام علی (ع)‌ و برگزاری مراسم اعتکاف اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مراسم باشکوه اعتکاف همه سال با رونق و استقبال بی‌نظیری در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود که تاثیرات بسیار مثبتی در روند زندگی مردم ایجاد کرده است.

وی از استقبال پرشور جوانان از مراسم مذهبی اعتکاف سخن گفت و افزود: با توجه به استقبال گسترده جوانان از این موسم دینی، ضرورت دارد در کنار معتکفان بزرگوار و با ایمان، روحانیون و مبلغان و کارشناسان مسائل دینی حضور داشته باشند تا راهنما و پاسخگوی سئوالات و اشکالات دینی معتکفین باشند.

موسوی در خصوص اقدام دفتر تبلیغات اسلامی برای اعزام مبلغ در ایام اعتکاف به اقصی نقاط کشور خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای پربار کردن مراسم دینی اعتکاف و تغذیه فکری مردم اقدام به ساماندهی و اعزام مبلغان نخبه و توانمند در مکان‌های برگزاری اعتکاف کرده است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته سامانه سمتا از 6 اردیبهشت ماه برای ثبت نام مبلغان فعال خواهد شد و روحانیون بزرگوار با اعزام به مناطق مختلف کشور و حضور در این موسم دینی در کنار معتکفین قرار خواهد گرفت.

موسوی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی 500 نفر از مبلغان بزرگوار را برای تبلیغ به مدت سه روز به مناطق مختلف اعزام خواهد کرد.

منبع: معاونت تبلیغ حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس