کد خبر 402036
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

دیدارهای لیگ برتر عربستان و لیگ ستارگان قطر شب گذشته پیگیری شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ ستارگان قطر شب گذشته (شنبه) تیم الشحانیه در خارج از خانه به مصاف لخویا رفت که توانست در این دیدار به تساوی 3 بر 3 برسد. در این دیدار مهرداد پولادی از ابتدا و مسعود شجاعی از دقیقه 75 در ترکیب الشحانیه به میدان رفتند تا مقابل حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. پولادی هم در دقیقه 5 این دیدار از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در یکی دیگر از دیدارها تیم ام‌صلال با حضور پژمان منتظری در خانه السیلیه به مصاف این تیم رفت که با نتیجه 3 بر 2 شکست را پذیرا شد. الوکره هم با وجود اینکه از دقیقه 69 از رضا قوچان‌نژاد بهره می‌برد، نتوانست مقابل قطر کاری از پیش ببرد و در نهایت با شکست 2 بر یک بازی را به پایان برد.

تیم السد، حریف فولاد در لیگ قهرمانان آسیا هم شب گذشته میزبان الغرافه بود که در این دیدار با شکست پر گل 5 بر یک حریفش را بدرقه کرد.

به گزارش تسنیم، در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر عربستان هم شب گذشته دیدارهایی برگزار شد که حریفان تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند. الهلال که حریف فولاد در لیگ قهرمانان آسیاست در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر التعاون را شکست داد.

النصر هم با پیروزی 3 بر یک مقابل الاتحاد برای پرسپولیسی‌ها خط و نشان کشید تا همچنان به صدرنشینی در لیگ برتر عربستان ادامه دهد.

همچنین الشباب که حریف تیم نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیاست جمعه شب موفق شده بود الفیصل را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و الاهلی هم با نتیجه یک بر صفر الرائد را از پیش رو برداشت تا با روحیه‌ای خوب به مصاف تراکتورسازان بیاید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس