کد خبر 401836
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: گزینه‌ای بزرگتر از کی‌روش وجود ندارد که بخواهد سرمربی تیم ملی ایران شود.

به گزارش مشرق، وحید امیری اظهار داشت: پیش از هر چیزی باید به خانواده و دوستان میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی بابت درگذشت این دو خبرنگار زحمت‌کش تسلیت بگویم. این دو خبرنگار در هواپیما همراه ما بودند و حتی با ما خنده و شوخی می‌کردند و در ابتدای اعلام این خبر کسی باور نمی‌کرد.

وی افزود: هیچ حرفی جز تاسف نمی‌توان گفت و معتقدم این دو خبرنگار جزو بهترین‌های عرصه خبر بودند و جای خالی‌شان احساس خواهد شد.

هافبک تیم ملی در خصوص دیدار برابر شیلی و سوئد عنوان کرد: بازی‌های بسیار خوبی برابر این دو تیم قدرتمند برگزار کردیم و نتایج خوبی نیز رقم خورد. ایران برابر شیلی و سوئد دست و پا بسته نبود و نشان دادیم که با برگزاری چنین بازی‌هایی می‎‌توانیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. در بازی برابر سوئد اگر توپ ما به گل تبدیل می‌شد نتیجه بهتری می‌گرفتیم اما شانس با ما یار نبود.

امیری درباره جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و نمونه وی در دنیا کم است. اگر قرار است کی‌روش برود باید بزرگتر از وی را جایگزینش کنیم و به اعتقاد من چنین فردی وجود ندارد. این تنها حرف بازیکنان نیست و مردم نیز چنین اعتقادی دارند. کی‌روش توانسته تیم را به این جایگاه برساند و این کار هر کسی نیست.

وی در ادامه در خصوص دیدار این تیم برابر نفت مسجد سلیمان که با پیروزی یک بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان پایان یافت، خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی بود و بچه‌ها به خوبی ظاهر شدند و 3 امتیاز بازی را از آن خود کردیم. نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است اما ما باید پیروز می‌شدیم.

هافبک نفت تهران در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از ابتدا به میدان نرفت، تصریح کرد: 3 روز پیش به تیم اضافه شدم و بسیار خسته بودم. با صلاحدید منصوریان از ابتدا به بازی نرفتم و اواخر بازی راهی میدان شدم.

امیری در خصوص دیدار سخت این تیم برابر الشباب عربستان در این کشور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نباید بازنده این بازی باشیم. باید این بازی را ببریم یا در نهایت با یک مساوی کار را پایان دهیم تا برای صعود از این گروه امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: هرکسی آرزویی برای آینده خود دارد من نیز امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم به خوبی ظاهر شویم و در هر بازی که حکم فینال را دارد موفق باشیم و قهرمان شویم. پس از آن نیز یکی از آرزوهای من این است که در یک لیگ اروپایی به میدان بروم و برای فصل بعد این موضوع در اولویت من قرار دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس