امشب نفت در بازی برابر الشباب عربستان در خط دفاعی خود باید بیش از هر مهره‌ای چشم به حرکات نایف هزازی داشته باشد.

شیرهای سفید به دنبال آتش زدن نفت ایران
گروه ورزشی مشرق - امشب (سه شنبه) نفت صدرنشین شایسته لیگ برتر فوتبال ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مهمان الشباب عربستان است که به شیرهای سفید معروف هستند.

الشباب روی کاغذ در میان چهار نماینده آسیایی عربستان ضعیف‌ترین تیمی است که مقابل تیم‌های ایرانی قرار می‌گیرد. این تیم در پایان هفته 21 لیگ برتر عربستان با 35 امتیاز بعد از النصر، الاهلی، الهلال و الاتحاد روی پله پنجم جدول رقابت‌های این کشور قرار دارد.
با تمام این اوصاف تیمی که در ریاض میزبان نفت علی منصور است، شرایطی – در فاز هجومی – دارد که نگران کننده می‌نماید.

میزبان نفت جبران کرد
الشباب چهارشنبه 27 اسفندماه در تهران به نفت باخت. آن روز نایف هزازی مهاجم شناخته شده مهمان در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی الشباب را به گل رساند. پس از آن بود که ابتدا امیر ارسلان مطهری (86) روی پاس پادووانی گل تساوی را زد و همین مدافع برزیلی 4 دقیقه بعد گل پیروزی نفت را به ثمر رساند.
الشباب که این بازی را باخت به کشورش برگشت تا جایگاهش در لیگ برتر عربستان را بهبود ببخشد.
با تمام این اوصاف حریف امروز نفت نتوانست در بازی یکشنبه دوم فروردین ماه خود برابر الهلال کاری از پیش ببرد. به واقع الشبابی‌ها در ایستگاه 20 لیگ کشور مغلوب ناصر الشمرانی شدند که هنوز در لیگ قهرمانان آسیا برای الهلال به میدان نیامده است.

شیرهای سفید به دنبال آتش زدن نفت ایران
میزبان امروز نفت برای اینکه دو شکست پی در پی خود را به بوته فراموشی بسپارد در هفته 21 لیگ این کشور توانست با درخشش نایف هزازی تیم الفیصلی را شکست دهد.
نایف در دیدار این هفته الشباب با گل‌های دقایق 45 و 86 خود سبب شد تا تیمش در پله پنجم جدول لیگ برتر عربستان جایگاهی تثبیت شده پیدا کند.

نایف خطرناک 14 گله
امشب نفت در خط دفاعی خود باید بیش از هر مهره‌ای چشم به حرکات نایف هزازی داشته باشد. مهاجم 26 ساله‌ای که 181 سانتی‌متر بلندی قامت دارد و البته روی زمین و هوا به یک اندازه خطرناک می‌نماید. این مهاجم که در لیگ قهرمانان هم دروازه نفت را باز کرده و هم از خجالت پاختاکور درآمده، در لیگ برتر عربستان طی 17 دیدار 14 گل به ثمر رسانده است.

شیرهای سفید به دنبال آتش زدن نفت ایران
خبیری محروم بزرگ امشب
بی‌شک بزرگترین غایب الشباب در دیدار امشب مقابل نفت عبدالرحمن خیبری است. هافبکی که معمولا متمایل به جناح راست الشباب به کار گرفته می‌شود. عبدالرحمن در هر سه دیدار آسیایی تیمش حضوری 90 دقیقه‌ای داشته و البته با توجه به کارت زردهایی که برابر پاختاکور و نفت گرفت، حضور در دیدار امشب را از دست داد.
عبدالرحمن نیم‌فصل لیگ جاری از الشعله به الشباب آمد تا در هر 6 دیدار تیمش حضور داشته باشد. این هافبک تاثیرگذار طی 532 دقیقه تلاش در نیم‌فصل دوم 3 کارت زرد هم گرفت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های الشباب عربستان و نفت تهران ساعت 22:05 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه فهد ریاض برگزار خواهد شد.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین صرفی ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    فکر کنم تراکتور هم بازی داره ها ، خاور جون.
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    نتیجه بازی 2 -1 به سود تیم نفت
  • عباس بابایی ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    لقب شیر منصوب به دلاوران ایرانی است حیف است اسم با ابهت شیر را روی این سوسمار خورها بگذاریدعددی نیستندبهتر است بگویید روباهان سیاه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس