کد خبر 401908
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حرکتی اعتراض‌آمیز امروز تا دقایق پایانی تمرین به سمت بازیکنان تیمش نرفت و در نقش مربی دروازه‌بانان با گلرهای تیمش در گوشه‌ای از زمین به تمرین پرداخت.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در شرایط ملتهب برگزار شد و پیش از شروع تمرین تعدادی از لیدرهای پرسپولیس با صدای بلند نسبت به عملکرد پرسپولیس در چند بازی اخیر انتقاد کردند.

این در حالی است که حدود 30 هوادار پرسپولیس هم که در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند با این لیدرها همصدا شده و در زمان تمرین سرخ‌پوشان با تشویق بازیکنان دهه‌های گذشته پرسپولیس به نوعی اعتراض خود را نسبت به عملکرد سرخ‌پوشان بیان کردند.

از نکات قابل توجه تمرین امروز پرسپولیس حضور علی کریمی پیشکسوت این باشگاه در تمرین بود که حدود دو ساعت قبل از شروع تمرین با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین امروز پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار داد طوری‌که حدود 20 خبرنگار، عکاس و تصویربردار به محل تمرین پرسپولیس آمدند تا تمرین پرحاشیه امروز سرخ‌پوشان را پوشش دهند.

*بازیکنان پرسپولیس از ساعت 16 با حضور در زمین مجموعه درفشی‌فر آماده تمرین امروزشان شدند.

*بازیکنانی که دیروز مقابل راه‌آهن بازی کرده بودند امروز همراه با حسین عبدی حدود 30 دقیقه ریکاوری کردند و سپس ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند.

*محسن بنگر که در چند وقت اخیر با مصدومیت از ناحیه انگشت دست راست روبه‌رو شده امروز هم با بانداژ دست تمرین کرد.

*نادر باقری مربی دروازه‌بانان پرسپولیس امروز و بعد از اینکه حدود 15 دقیقه از زمان تمرین گذشته بود ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. او در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا اینقدر زود محل تمرین سرخپوشان را ترک کرده گفت که به دلیل درد معده قصد دارد به پزشک مراجعه کند چرا که از دیروز تا امروز فشارهای عصبی زیادی تحمل کرده و همین موضوع باعث شده تا درد معده داشته باشد.

*لیدرها و تماشاگران پرسپولیس که از بین بازیکنان فعلی این تیم فقط محسن بنگر، محمد نوری و رضا نورمحمدی را تشویق کرده بودند در اعتراض به نحوه عملکرد سرخ‌پوشان حتی تدارکات‌چی‌های این تیم را هم تشویق کردند اما خبری از تشویق بازیکنان نبود!

*از نکات عجیب و جالب تمرین امروز پرسپولیسی‌ها تمرینات حمید درخشان با دروازه‌بانان پرسپولیس بود که به نظر می‌رسید این عملکرد سرمربی پرسپولیسی‌ها اعتراض او به نحوه بازی کردن بازیکنان بود چرا که درخشان در تمرین امروز با بازیکنان تمرین نکرد و فقط با مسعود همامی و مرتضی قدیمی‌پور دو دروازه‌بان فعلی پرسپولیس به تمرین دروزاه‌بانی پرداخت و جالب اینجا بود که همانند یک دروازه‌بان حالت شیرجه به خود می‌گرفت و به دروازه‌بانان تیمش نحوه توپ‌گیری را نشان می‌داد. درخشان در تمرین امروز بدون توجه به بازیکنان فقط با گلرها تمرین کرد تا به نوعی امروز مربی دروازه‌بانان پرسپولیس باشد.

*علی کریمی بعد از حدود 20 دقیقه که از تمرین گذشته بود از رختکن درفشی‌فر بیرون آمد و روی نیمکت پرسپولیس نشست که حضور این پیشکسوت با تشویق شدید هواداران پرسپولیسی روبرو شد.

*در حالی که هواداران پرسپولیس به شدت با تشویق بازیکنان دهه‌های گذشته پرسپولیس اعتراضشان را به عملکرد پرسپولیسی‌ها نشان می‌دادند اما علی کریمی با صحبت با دو تن از لیدرهای پرسپولیس از آنها خواست که دادن این شعارها را تمام کنند و در این شرایط به فکر تضعیف روحیه سرخپوشان نباشند و اگر قرار نیست تشویق کنند حداقل سکوت کنند تا بازیکنان تمرکزشان را از دست ندهند.

*بعد از صحبت‌های علی کریمی با لیدرهای پرسپولیس هواداران این تیم با سکوت ادامه تمرین را تماشا کردند.

*بازیکنان ذخیره پرسپولیس سپس ادامه تمرینات خود را زیر نظر حسین عبدی و علیرضا امامی‌فر انجام دادند آنها به دو تیم سفید و سبز تقسیم شده و بر روی یک دروازه حمله می‌کردند. در این بخش مسعود همانی در سمت دیگر زمین قرار داشت و حمید درخشان با دروازه‌بان تمرین دروازه‌بانی می‌کرد.

*یکی از تصویربرداران تلویزیونی که همراه با گروهش برای پوشش تمرین امروز سرخپوشان به درفشی‌فر آمده بود برای پیدا کردن جای مناسب جهت تصویربرداری از تمرین با یکی از مسئولان روابط عمومی باشگاه پرسپولیس دچار درگیری لفظی شد. این مسئول روابط عمومی از این تصویربردار می‌خواست که در گوشه‌ای از زمین که برای تصویربرداران مهیا شده تصویر بگیرد اما تصویربردار مذکور قصد داشت با رد شدن از این محوطه به تمرین سرخپوشان بیشتر نزدیک شود.

*در طول مدت تمرین پرسپولیس علی کریمی در کنار محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس تمرین این تیم را تماشا کرد.

*سوشا مکانی که به دلیل اتفاقات دیروز توسط حمید درخشان از تیم فعلا کنار گذاشته شده امروز تنها غایب تمرین بود این در حالی است که هادی نوروزی که بازی با راه‌آهن را به دلیل سرماخوردگی از دست داده بود امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

*فرناندو گابریل بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس امروز با آمادگی کامل در تمرین گروهی حاضر شد و این در حالی است که به جز محمد نوری، محسن بنگر و رضا نورمحمدی گابریل تنها بازیکن خارجی بود که از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

*در قسمتی از تمرین یکی از بازیکنان پرسپولیس تکل محکمی بر روی پای هادی نوروزی زد که این تکل باعث مصدومیت این بازیکن شد اما نوروزی بعد از دقایقی به ادامه تمرین بازگشت.

*از نکات جالب توجه تمرین امروز پرسپولیس زمانی بود که ژوزه تادو مهاجم برزیلی پرسپولیس که به او انتقادهای زیادی وارد می‌شود دروازه مسعود همامی را باز کرد که هواداران و لیدرهای پرسپولیس در اقدامی جالب پس از گل‌زنی این بازیکن صلوات فرستادند!

*محسن بنگر و محمد نوری بعد از اینکه لباس‌هایشان را عوض کردند بر روی نیمکت نشسته و در کنار علی کریمی ادامه تمرین را تماشا کردند.

*حسین عبدی بارها از بازیکنان می‌خواست که در تمرین از زدن تکل‌های خشن خودداری کنند تا بازیکنی مصدوم نشود.

*در حالیکه پرسپولیس روز چهارشنبه باید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر برود بازیکنان این تیم امروز با توپ‌های لیگ قهرمانان آسیا تمرین کردند.

*در حالیکه حدود 85 دقیقه از تمرین پرسپولیس گذشته بود و حمید درخشان با بازیکنان پرسپولیس صحبت نمی‌کرد اما در 5 دقیقه پایانی تمرین میان بازیکنان آمد و یکی دو نکته را به بازیکنان تیمش گوشزد کرد.

*در اواخر تمرین احمد نورالهی به شدت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و این بازیکنان را به صورت انگان لنگان به بیرون از زمین تمرین بردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس