کد خبر 404226
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

هفته بیست و پنجم لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین تیم الوکره مقابل تیم الخور و همچنین تساوی الشحانیه مقابل الشمال آغاز شد تا سرنوشت سقوط دو تیمی که بازیکنان ایرانی دارند به هفته پایانی کشیده شود.

به گزارش مشرق، هفته بیست و پنجم و ما قبل پایانی لیگ ستارگان قطر از امروز شنبه آغاز شد که در یکی از این مسابقات تیم الوکره مقابل تیم الخور با ۴ گل شکست خورد. در این بازی رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی الوکره برای تیمش به میدان رفت ولی نتوانست مانع شکست الوکره شود.

همچنین تیم الشحانیه که در رده سیزدهم لیگ چهارده تیمی قطر قرار دارد، با مسعود شجاعی و مهرداد پولادی به مصاف تیم قعرنشین الشمال رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. الشحانیه تا دقیقه ۹۳ از حریفش با یک گل جلو بود ولی الشمال در ثانیه‌های پایانی کار را به تساوی کشاند.

تا اینجای کار، سقوط تیم الشمال به لیگ دسته اول قطر قطعی شده است. سرنوشت دومین تیم سقوط کننده از بین دو تیم الوکره و الشحانیه در هفته پایانی مشخص خواهد شد. این دو تیم که بازیکنان ایرانی دارند، با ۲۰ امتیاز در رده‌های دوازدهم و سیزدهم لیگ قطر قرار دارند و هفته آینده دیدارهای حیاتی خواهند داشت.

تیم العربی هم امروز با حضور اشکان دژاگه به مصاف تیم السیلیه رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود العربی خاتمه یافت. سایر مسابقات لیگ قطر فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس