کد خبر 399275
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

۱6 فیلم تلویزیونی که بخش عمده ای از آنها طنز است در ایام نوروز از شبکه تلویزیونی شما پخش می شود.

به گزارش مشرق، «ساده بگم دهاتی‌ام» عنوانی است برگرفته از سروده مشهور محمدعلی بهمنی که برای ویژه برنامه تحویل سال شبکه شما شبکه مردم ایران برگزیده شده است.
 
این ویژه برنامه که به انعکاس آیین‌های نوروزی روستاها اختصاص دارد، به تهیه‌کنندگی سیدوحید حسینی و به صورت زنده از روستای ابیانه کاشان روی آنتن می‌رود.

بزرگداشت زنده یاد مشفق کاشانی، یادواره مادران شهید ابیانه در آستانه تقارن نوروز و فاطمیه و شعرخوانی شاعران در قالب‌های نیمایی و سپید با موضوع روستا در قالب حلقه ادبی سال نو، شعر نو به همراه نمایشنامه خوانی روستا و... از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

حسین محب اهری، علیرضا معینی، محمدعلی اقبال واحدی و رضا رفیع از جمله مجریانی هستند که اجرای این ویژه برنامه پنج ساعته را برعهده دارند.

شبکه شما همچنین در نوروز 1394 برای فراهم کردن اوقاتی با نشاط برای مخاطبان خود، 16 فیلم تلویزیونی ایرانی را که توسط کارگردانانی همچون سامان سالور،علی غفاری،رامتین بالف، کامران قدکچیان و کامبیز کاشفی در استان های مختلف کشور تولید شده است،از روز سه شنبه 28 اسفند تا روزجمعه 14 فروردین ماه پخش می کند.

علاقه مندان می توانند این فیلم ها را هر روز ساعت13.30 تماشا کنند.



**سین هشتم

فیلم تلویزیونی سین هشتم به کارگردانی سید اشرف طباطبایی و تهیه کنندگی محمدجواد مرادی به همت صدا و سیمای مرکز فارس تهیه و تولید شده که 28 اسفند از شبکه شما روی آنتن خواهد رفت.



**از راه رسیده

فیلم تلویزیونی از راه رسیده با موضوع اجتماعی، خانوادگی روز جمعه 29 اسفند از شبکه شما روی آنتن می رود.



**مارپله

فیلم تلویزیونی مارپله به نویسندگی احسان کاظمی فر، کارگردانی حسین حیدری و تهیه کنندگی خسرو ذاکری در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تهیه و تولید شده که شنبه اول فروردین از شبکه شما پخش می شود.



**صبح فرشته

صبح فرشته به کارگردانی امیر جاودانی و به سفارش استان مرکزی به طور کامل در اراک و تولید شده است که یکشنبه دوم فروردین پخش می شود.



**عقیق


فیلم تلویزیونی عقیق به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله فخرو و نویسندگی احسان لطفیان در صدا و سیمای مرکز سمنان تهیه و تولید شده که دوشنبه سوم فروردین پخش می شود.



**ستاره شرق

تله فیلم ستاره شرق به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی علی لدنی درباره فضل ابن شاذان یکی از فقهای تاریخ اسلام و از یاران امام رضا (ع) است که از زمان آن بزرگوار تا دوران امام حسن عسگری (ع) می زیسته و با خلفای آن دوران درگیر بوده تا در نهایت از روی دشمنی به وی افترا می زنند.

این فیلم تاریخی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)سه شنبه چهارم فروردین برای علاقه مندان ژانرهای تاریخی پخش خواهد شد.



**خاتم شیراز


خاتم شیراز به کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی مصطفی علمی فر روایت گر داستان پیرمردی خاتم کاری است که تلاش می کند صندوق خاتمی را که قرار است در عتبات عالیات نصب شود خود بسازد، اما کهولت سن و بیماری ریوی او را راهی بیمارستان می کند. بهروز پسر پیرمرد تصمیم می گیرد که نذر پدر را ادا کند.

این تله فیلم 4شنبه پنجم فروردین از شبکه شما روی آنتن می رود.



**آفتاب پس از باران

تله فیلم آفتاب بعد از باران به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی کامبیز کاشفی در صدا و سیمای مرکز گیلان تهیه و تولید شده و پنج شنبه 6 فروردین از شبکه شما پخش می شود.



**خونه پا

فیلم تلویزیونی خونه پا به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی سعید مرادی در صدا و سیمای مرکز فارس تولید شده که روز جمعه 7 فروردین پخش می شود.



**نارگیله

فیلم تلویزیون نارگیله به تهیه کنندگی فرزاد یحیوی و کارگردانی قربانعلی طاهر فر تولید صدا و سیمای آذربایجان شرقی شنبه هشتم فروردین پخش خواهد شد.



**سین نهم

فیلم تلویزیونی سین نهم به تهیه کنندگی و کارگردانی سید اشرف طباطبایی در صدا و سیمای مرکز فارس تولید شده است؛ این فیلم با موضوعی طنز روز 9 فروردین ماه از آنتن شبکه شما برای علاقه مندان به نمایش در می آید.



**سین دهم


فیلم سین دهم به تهیه کنندگی و کارگردانی سیداشرف طباطبایی در صدا و سیمای مرکز فارس تهیه و تولید شده، این فیلم روز 10 فروردین ماه ساعت 13.30 از شبکه شما روی آنتن می رود.



**دریادلان


این فیلم تلویزیونی که بخش هایی از آن در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شده، توسط صدا وسیمای مرکز زنجان و به کارگردانی سامان سالور ساخته شده است.

تهیه کنندگی دریادلان را ساسان سالور برعهده دارد که چهارشنبه 12 فروردین پخش می شود.



**بابابهار


فیلم تلویزیونی بابا بهار برای نمایش از شبکه شما درسیزدهمین روز عید نوروز تدارک دیده شده تا با به تصویر کشیدن روزهای شیرین و شاد زندگی و ایجاد فضایی طنز، لحظات مفرحی را برای مخاطبان رقم بزند.

این فیلم تلویزیونی به تهیه کنندگی و کارگردانی اکبر منصورفلاح در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سفارش سیمای مرکز استان ها تهیه و تولید شده است.



**ژرمانسیکا


فیلم تلویزیونی ژرمانسیکا به تهیه کنندگی و کارگردانی رامتین بالف در صدا و سیمای مرکز بوشهر تهیه و تولید شده که روز جمعه 14 فروردین از شبکه شما روی آنتن می رود.





منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس