کد خبر 398962
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که صدها نیروی امنیتی این کشور در رزمایشی نظامی در مرزهای شمالی این کشور با عراق، مشارکت داشته‌‌اند.

به گزارش مشرق، وزارت کشور عربستان اعلام کرد که صدها نفر از نیروهای امنیتی این کشور روز دوشنبه (دیروز) رزمایشی در منطقه‌ای در شمال این کشور و در نزدیکی شهر مرزی «عرعر» [که در حال حاضر شاهد درگیری نیروهای عربستانی با عناصر تروریستی داعش است] در نزدیکی مرز عراق مشارکت کرده‌اند.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که این رزمایش شامل عملیات‌های میدانی منظم برای مقابله با حملات احتمالی عناصر تروریست به مرزهای زمینی عربستان شده است.

شبکه خبری «سی ان ان»، گزارش داد که دست کم 1500 نیروی عربستانی از نیروهای گارد مرزی، نیروهای ویژه و عملیات‌های خاص، نیروهای امنیتی سازمان‌ها و نهادهای دولتی، دفاع ملی، نیروهای گمرک، مرکز فرماندهی وزارت کشور و هیأت ارشد امنیت عربستان در این این رزمایش مشارکت داشته‌اند.

عربستان بعد از چندین حمله به سازمان‌ها و نهادهای امنیتی‌اش در مرزهای مشترک با عراق، تدابیر امنیتی خود را در مرزهای شمالی‌اش افزایش داده است.

در همین راستا رزمایش مشترکی میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس قرار است در کویت برگزار شود که عربستان نیز با صدها نیرو در این رزمایش مشارکت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس