کد خبر 398849
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

یک زن هلندی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به همراه دو کودک خردسالش از طریق ترکیه به سوریه گریخت.

پیوستن زن هلندی با فرزندانش به داعش
به گزارش مشرق، دادستانی هلند اعلام کرد این زن که اصالتا چچنی است به همراه پسر 8 ساله و دختر 7 ساله‌اش با مدارک تقلبی از این کشور خارج شده است.

سخنگوی دادستانی هلند دیروز (دوشنبه) با بیان اینکه همسر هلندی این زن موضوع خروج آنها را به پلیس اعلام کرده، تأکید کرد که احتمالا آنان اکنون در سوریه هستند و این پرونده اکنون به عنوان "آدم ربایی" در حال پیگیری است.

رسانه‌های هلندی تأکید کردند، عکسی از این زن هنگام گرفتن مبالغ زیادی پول از یک دستگاه خودپرداز در استانبول ترکیه گرفته شده است.

در 28 دسامبر 2014 این زن در فیسبوک عکسی را منتشر کرد که احتمالا در شهر "تل ابیض" در مرز ترکیه و سوریه گرفته شده است. این شهر تحت کنترل گروه تروریستی داعش قرار دارد.
این زن همچنین در ژانویه گذشته با مادرش در هلند تماس گرفت و به او اطلاع داد که در شهر رقه سوریه است. اما از آن زمان دیگر خبری از او در دست نیست.

وزیر کشور هلند سال 2014 اذعان کرد که دست کم 160 نفر از اتباع این کشور برای پیوستن به داعش به عراق و سوریه رفته‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    شیطانی دیگر به گروه شیطان صفت داعش پیوست
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    مگه همه باید بهشت برند؟ خب یه عده هم راهی جهنم میشن مثل این بخت برگشته اللهم النصرالاسلام واهله و خذل الکفر والنفاق و اهله
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    الهی همشون باهم برن جهنم پیک نیک!!!! + خانوادگی اونم دور هم بهشون خوش میگذره !!!!
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    الان دارن با جهاد(زناع)نکاح ثواب جمع میکنن...........
  • علی اکبر ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    خداوند انشا الله این نادانان را به راه راست هدایت کند و انها را از این جهل و بی خبری رها نماید .
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    خیر.بی انصاف نباشید. این افراد فطرتا به دنبال اسلام حقیقی و حاکمیت جهانی اسلام و احیای هویت اسلامی و سنت های رسول الله صلی الله علیه و آله هستند. منتهی وقتی ما آب را از آن دریغ کرده ایم این تشنگان به خطا دنبال سراب می روند. اینقدر به خودتان مغرور نباشید. چه بسا اگر شما هم یک سنی و آنهم خارج از ایران بودید به داعش پیوسته بودید و یا در فکر پیوستن به آنها بودید. قدر نعمت تولد در جمهوری اسلامی ایران و از والدین شیعه را بدانید.
  • آرزو ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    معلوم نیس سر دختر بیچارش چی بیاد...
  • بیژن ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    اینها در درجه اول قربانی جهل خودشان هستند بعد خیانت عده ای بیشرف که داعیه اسلام دارند . خدایا خورشید جهان کی از مکه ظهور میکند خدایا ما را از جهلمان حفظ کن خدایا به این زن نادان و کودکان مطلومش و امثال او کمک کن . خدایا مهدی موعود را برسان آمین یا رب آلمین
  • مخصوص ناشناس سوئدی ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    برو بابا حال نداری!!!! رفتی سوئد تمام عشق و حال و صفاتو کردی حالا فیلت یاد هندستون کرده؟؟؟ چرا نمیای اینجا از نزدیک قدرشناسی کنی!!!! نکنه شما هم گرفتار تکلیف شرعی شده تا جماعت کفر رو فیس تو فیس هدایت کنی و نمیتونی از سر تکلیف خودت بگذری؟؟!! لا یکلف الله نفس الا وسعها.
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    به دنبال اسلام واقعی هستند ! بدون اطلاع از همسر وبا فرزندان او فرار می کنند!
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    زن هلندي چچني ؟؟؟؟خودتان فهميديد چه مي گوييد مثل اينكه چند افغاني در ايران مدتي زندگي كرده اند ه گروه داعش بپيوندند انوقت در خبرهاي دنيا بيايد كه چند ايراني به داعش پيوستند شما واقعا چه مي گوييد يك انسان حتي با تابعيت هم نمي تواند مليت ان كشور را به خود بگيرد يك افغاني بيشتر از صد سال و چند نسل بايد در ايران باشد در فرهنگ ايراني ذوب شود با خانواده هاي ايراني وصلت كند انچنانكه ديگر به او خارجي نگويند ان هم بيشتر از صد سال و چند نسل زمان مي برد من با هلندي ها زند گي كرده ام حالا حالا محل سگ هم به خارجي ها نمي گزارند أفراد مقاله نويس سايت از چه سطح معلومات سياسي و علمي بر خور دارنداگر خبر هاي ايران را با اين أوصاف تفسير مي كنيد پس واي به حال مردم نازنين كه وقت مي گذارند واين اخبار را مي خوانند از اين به بعد اگر به اين شكل آدامه دهيد مردم خبرهاي شما را نخواهند خواند وضعيت شما هم مانند صدا و سيمايتان خواهد شد بهتر است در طرز اطلاع رساني و اخبار در سايت ها تجديد نظر شود و تغييرات أساسي در ان صورت گيرد نوع خبر رساني بأيد بدون غرض ورزي و از نوع غربي و امريكايي نباشد كه انها با ذهن مردم بأزي مي كنند إسلام با صادقت حرف را ميزند انها هلندي نبود ند
  • محمد ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    متاسفانه این ضعف رسانه های شیعی در دنیای امروز هست و به قول ناشناس خارجی این ها به دنبال فطرت هستند اما متاسفانه با فریب دستگاه تبلیغاتی داعش و وعده وهای الکی جذب این گروه ها شده و قطعا و به محض ورود پشیمان شده و بالاجبار باید در جهت هوسرای های تروریست ها قزار بگیرند.
  • دون دیگو ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    خودش را که به عنوان جهاد نکاحی مورد استفاده قرار میدهند . ولی خدا به داد اون بچه های بیچاره برسد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس