کد خبر 398994
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

گروهک تروریستی داعش از اتباع خود در عربستان خواسته ضمن اعلام برائت از خانواده‌ خود در صورتی که نزدیکانشان در سازمان‌های نظامی و امنیتی فعالیت می‌کنند آنها را به قتل برسانند.

به گزارش مشرق، داعش از اتباع خود در عربستان خواست که ضمن برائت از نزدیکان خود در صورتی که آنها در بخش نظامی و سازمان‌های امنیتی مشغول به کار هستند دست به قتل عام آنها بزنند.

پایگاه خبری «النشره»، گزارش داد که یک عربستانی عضو داعش در یکی از سخنرانی‌های خود از گروهی که «مناصرین» [یاری رسانان] خوانده خواست که ابتدا از خانواده خود اعلام برائت کنند و در صورتی که برادر، پدر و یا عموزاده‌هایشان در دستگاه‌های امنیتی مشغول به کار هستند با حدیث «الاقربون اولی بالمعروف» دست به کشتار آنها بزنند.

این سخنران داعشی همچنین به افرادی که قصد دارند از عربستان به داعش بپیوندد توصیه کرده که ابتدا دو سرباز به قتل برسانند بعد به داعش بپیوندند.

عربستان که خود از حامیان گروه‌های وهابی افراطی به شمار می‌رود، بیشترین میزان تروریست را در قالب گروه‌هایی مانند القاعده و داعش به جهان صادر کرده است.

با این وجود در پی حملات گروهک‌های تروریستی دست پرورده عربستان به نیروهای امنیتی این کشور، تدابیر امنیتی عربستان در مرزهای مشترک با عراق افزایش پیدا کرده است.

پیشتر نیز یک عربستانی، با قرار گرفتن در برابر خانه خدا در مکه با سرکرده داعش بیعت کرد که نشان دهنده عمق نفوذ این گروهک در جامعه عربستان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    داعش شیطان صفت واقعا موجوده ؟
  • محب ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    بالاخره این عربستانی که اینقدر سنگ داعش را به سینه می زد نمی دانست یک روزی قاتل جان خودش می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس