محمدحسین صفارهرندی با بیان اینکه نظام در سال 93 توفیقات خوبی در عرصه بین المللی داشته است، گفت: سرعت پیام صدور انقلاب اسلامی خیلی بیشتر از گذشته شده و این البته به برکت خود پیام انقلاب اسلامی است و دوم اینکه حاملان خوب و جسوری پیدا کرده است.

تئاتر محمدحسین صفارهرندی در حاشیه اجرای نمایش آیینی غبار در تالار وحدت در گفتگو با خبرنگار مشرق علت استقبال گسترده مردم از تئاترهای مذهبی را پیوند هنر با عواطف و اعتقادات مردم بیان کرد و اظهار کرد: اگر هنر با عواطف و اعتقادات مردم پیوند بخورد حتما تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه گفت: همین که این نمایش طی شب‌های متوالی  توانسته است مردم را به سمت تالار وحدت بیاورد و آنها را دو ساعت به خود مشغول کند، یعنی این یک کار هنرمندانه بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مدتی است که چراغ هنرهای اعتقادی و ارزشی در عرصه های مختلف روشن شده است، عنوان کرد: البته این هنر هنوز به نقطه اوج خودش نرسیده است ولی با همین همت و تلاش ها امیدواریم به پیشرفت های بیشتری در این عرصه دست پیدا کنیم.

صفارهرندی با تاکید بر استقبال خوب مردم از اینگونه نمایش های آیینی گفت: این ها روی صحنه از چیزهایی حرف می زنند که در تاریخچه ذهن مخاطب وجود دارد و مخاطب با دیدن این نمایش این رویدادهای تاریخی را مرور می کند، بخاطر همین است که در این آثار ارتباط بین هنرمند و مخاطب خیلی نزدیک می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سوالی در مورد توفیقات و پیشرفت های نظام در عرصه فرهنگ در سالی که گذشت نیز عنوان کرد: من ارزیابی در این مورد تاکنون نداشته ام و از این منظر به نقد و بررسی پیشرفت های نظام در حوزه فرهنگ نپرداخته ام، ولی آرزو می کنم که در این مسیر درجا نزنیم و عقب گرد نکنیم.

وی همچنین با بیان اینکه نظام در سال 93 توفیقات خوبی در عرصه بین المللی داشته است، عنوان کرد: من فکر می‌کنم سرعت پیام صدور انقلاب اسلامی خیلی بیشتر از گذشته شده است و این البته به برکت خود پیام انقلاب اسلامی است و دوم اینکه حاملان خوب و جسوری پیدا کرده است.

صفارهرندی در ادامه اظهار داشت: بنظرم در حوزه بین الملل در بستر مجاهدت های عزیزانی که نام‌شان زینت بخش محافل جهادی است و در رأس‌شان نام "سردار قاسم سلیمانی" است ما شاهد هستیم که نام جمهوری اسلامی پرآوازه تر از قبل در عرصه بین المللی می درخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس