کد خبر 401782
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

سید سعید حسن‌پور، کارگردان و مستندساز از تولید فیلم سینمایی «سردار» با محوریت عملیات‌های بین‌المللی سپاه قدس و با هدف به تصویر کشیدن فتح بیت‌المقدس توسط نیروهای محور مقاومت و سرداران ایرانی به خصوص «سردار حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش مشرق، سید سعید حسن‌پور، کارگردان و مستندساز از تولید فیلم سینمایی «سردار» با محوریت عملیات‌های بین‌المللی سپاه قدس و با هدف به تصویر کشیدن فتح بیت‌المقدس توسط نیروهای محور مقاومت و سرداران ایرانی به خصوص «سردار حاج قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: مراحل پیش تولید این فیلم آغاز شده است. «سردار» فیلمی راهبردی و استراتژیک است که نابودی رژیم صهیونیستی و داعش را به تصویر می‌کشد.

وی افزود: حسن عباسی، جمال شورجه، ابوالقاسم طالبی، نادر طالب‌زاده و شهریار زر‌شناس اعضای شورای تولید این فیلم سینمایی هستند که من را در اولین تجربه کار سینمایی همراهی می‌کنند.

این کارگردان گفت: با توجه به شرایط ویژه کشورهای محور مقاومت، تولید این اثر می‌تواند قدرت نظامی و استراتژیک محور مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در جنگ نیابتی نشان دهد که سرانجام به فتح بیت‌المقدس و نابودی رژیم صهیونیست می‌انجامد.

حسن‌پور در پایان تاکید کرد: فیلمنامه این اثر توسط شورای نویسندگی تهیه خواهد شد که تمامی افراد این شورا از بر‌ترین نویسندگان کشور خواهند بود. مراحل تولید این فیلم یک سال و نیم به طول خواهد انجامید. نگارش فیلمنامه «سردار» هم اکنون در مرحله تحقیقات و نوشتن سیناپس است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • yaser ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    کاش لااقل این یکی رو شعار محورانه و نمادین و مثل تئاتر نمیساختن!
  • مختار ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    خدا کنه نقش حاج قاسم محمد رضا گلزار بازی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس