کد خبر 398333
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در راستای تبلیغات انتخاباتی و جلب آراء بیشتر شهرک نشینان صهیونیست امروز به حرم شریف ابراهیمی در شهر الخلیل یورش برد.

به گزارش مشرق، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» امروز یکشنبه به حرم شریف ابراهیمی در شهر الخلیل یورش برد.

وی طی سخنانی در این حرم شریف تاکید کرد: هر فردی از راستگراهای اسرائیلی که قرار است امروز در تل آویو برای عموم مردم سخنرانی کند باید به جای آزادی اسرای فلسطینی برای نابودی حماس متعهد شود.

وی افزود: راستگراهای اسرائیلی و دیگران تنها سخن برایشان مهم است و سخنان آنها نیز توخالی است.

راستگراهای اسرائیلی قرار است امشب در واکنش به سخنرانی حزب «ائتلاف صهیونیسم» در تل آویو برای عموم اسرائیلی ها سخنرانی کنند.

لیبرمن در این باره تصریح کرد: من نمی دانم چه کسی سخنرانی خواهد کرد اما هر کسی می خواهد سخنرانی کند باید برای نابودی حماس متعهد شود.

وی افزود: به جای آنکه اسرای فلسطینی را آزاد کنیم باید برای اعدام آنها متعهد شویم.
لیبرمن پیش از این نیز در گفت وگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته بود: «اعرابی که با ما هستند باید به همه امکانات دست یابند اما کسانی که علیه ما هستند باید با تبر گردن شان را زد، زیرا درغیر این صورت ما نمی توانیم در اینجا (فلسطین اشغالی) ماندگار باشیم.

وی در این گفت وگو، با تقسیم عرب های ساکن اراضی اشغالی به دو دسته مخالفان و حامیان رژیم صهیونیستی، «سازش منطقه ای با مشارکت کشورهای عربی و فلسطینیان و بهره گیری از دیدگاه های مشترک رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی» را خواستار شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس