کد خبر 398638
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید بدون توجه به اینکه نتیجه انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی چه خواهد بود، روابط گرم و دوجانبه تل‌آویو و مسکو بدون تغییر باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» می‌گوید سیاست رژیم صهیونیستی در مقابل برنامه هسته ای ایران، موضع آمریکا را تحت الشعاع قرار داده است.

لیبرمن در گفت‌وگو با پایگاه خبری «اسپوتنیک» گفت، تصمیمات اسرائیل و نه آمریکا، مسائلی هستند که در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران حائز اهمیت به شمار می‌آیند.

وی افزود: «مهمترین مسئله تصمیمی است که اسرائیل گرفته است. زمانی که مسئله ایران مطرح می‌شود ما باید در اسرائیل تصمیمات شفافی اتخاذ کنیم. امنیت شهروندان اسرائیلی با رئیس جمهور یا کنگره آمریکا نیست. مسئولیت مهم کابینه ما این است که هر کاری انجام دهیم تا همه احساس امنیت کنند».

او همچنین گفت، بدون در نظر گرفتن نتیجه انتخابات رژیم صهیونیستی و اینکه چه کسی پیروز انتخابات می‌شود، روابط گرم دوجانبه میان اسرائیل و روسیه و سایر کشورهای مشترک‌المنافع بدون تغییر باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه در جامعه اسرائیلی درباره موضوع روسیه اتفاق‌نظر وجود دارد، افزود، حفظ روابط خوب با روسیه برای رژیم صهیونیستی اولویت به شمار می‌آید.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی که میلیون‌ها نفر از مردم شوروی سابق در آن ساکن هستند، از تحریم‌های غرب علیه روسیه بر سر بحران اوکراین خودداری کرد و مقامات صهیونیستی اعلام کردند آنها به صادرات محصولات کشاورزی خود به روسیه ادامه می‌دهند و تسلیم فشار اتحادیه اروپا نمی‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس