کد خبر 398868
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

«فوق سري» مهدي فخيم‌زاده، «كلاه قرمزي» ايرج طهماسب، «در حاشيه» مهران مديري‌، «سر به راه» سعيد سلطاني و «آسمان من» محمدرضا آهنج فهرست نهايي گزينه‌هاي نوروزي رسانه ملي لقب گرفتند.

به گزارش مشرق، «فوق سري» مهدي فخيم‌زاده، «كلاه قرمزي» ايرج طهماسب، «در حاشيه» مهران مديري‌، «سر به راه» سعيد سلطاني و «آسمان من» محمدرضا آهنج فهرست نهايي گزينه‌هاي نوروزي رسانه ملي لقب گرفتند.
يكي از دلخوشي‌هاي نوروزي كه در كنار خاطره دورهمي و ديد بازديدهاي عيد تا سال‌ها در ياد و خاطر باقي مي‌ماند، سريال‌هاي نوروزي رسانه ملي است، سريال‌هاي كه سرانجام فهرست نهايي شده‌اش اعلام شد.

   همه سريال‌سازهاي نوروزي
اگر قرار باشد كه به ترتيب شماره شبكه‌ها سريال‌هاي نوروزي‌شان را بررسي كنيم، قرعه سريال نوروزي شبكه اول سيما به مهدي فخيم‌زاده رسيده است، فخيم‌زاده كه بسياري از مخاطبان رسانه ملي او را به كارگرداني و بازي در سريال پر مخاطب «خواب و بيدار» مي‌شناسند، مدت‌هاست كه درگير ساخت سريال فوق‌سري‌اش با نام پيشين قورباغه و قناري است. فخيم‌زاده در اين سريال هم بار ديگر ادامه دهنده علاقه‌اش به روند فيلم‌سازي در ژانر پليسي است و فوق سري با موضوع فروش مواد مخدر قرار است روي آنتن ساعت 22 شبكه يك سيما جاي بگيرد. دومين نام كارزار سريال‌سازي نوروز 94، مهران مديري است، مديري كه در طول دو دهه اخير سابقه ساخت سريال‌هاي طنز و خوش‌ساختي را براي رسانه ملي داشته است، پس از سريال نوروزي «مرد هزار چهره» و «مرد دو هزار چهره» كه توانست اقبال گسترده‌اي را از سوي مخاطبان دهه هشتاد رسانه ملي كسب كند، در نوروز سال 94 و پس از سال‌ها غيبت، بار ديگر به سراغ سريال‌سازي تلويزيوني آمده و قرار است با مجموعه طنز «در حاشيه»‌اش كه پيش‌تر با عنوان «اتاق عمل» در رسانه‌ها معرفي شده بود، به آنتن رسانه ملي باز گردد. اتاق عمل كه به دليل محوريت قرار گرفتن پزشكان در فيلمنامه‌اش، با مشكلات بسياري روبه‌رو شده بود، در نهايت و پس از جرح و تعديل‌هاي مداوم از روز اول فروردين ماه در آنتن شبكه سوم سيما جاي خواهد گرفت. در ميان گزينه‌هاي احتمالي حضور بر آنتن شبكه پنجم سيما كه از زمان تغيير مديريت جديد از شبكه تهران به شبكه پنجم سيما تغيير نام پيدا كرده، «سربه راه» سعيد سلطاني است.

   شبكه افق و سريال‌هاي نوروزي
يكي از اتفاق‌هاي جديد نوروزي سال 94، حضور شبكه‌اي غير از پنج شبكه اصلي رسانه ملي در فهرست پخش‌كننده سريال‌هاي نوروزي است، شبكه افق كه چندي پيش طي مراسمي آغاز به كار خود را جشن گرفت، امسال به فهرست شبكه‌هاي پخش‌كننده سريال نوروزي افزوده شده و سريال «آسمان من» محمدرضا آهنج از روز يك‌شنبه دوم فروردين به آنتن اين شبكه مي‌شود. هر چند تا امروز نامي در فهرست سريال‌هاي شبكه دو سيما اعلام نشده است اما هنوز هم طلايي‌ترين آنتن در دست اين شبكه با تكرار نوستالژي «كلاه قرمزي» است.

   مسابقه‌هاي نوروزي!
اينطور كه از آخرين خبرها برمي‌آيد، رسانه ملي براي نوروزي امسال صفي از برنامه‌هاي مسابقه‌محور را در نظر گرفته است و «نشان برتر» و «دست‌پخت‌هاي خودماني» از شبكه دو، «مسابقه 103» و «آقاي گزارشگر» از شبكه سه، «تاكسي تهران» از شبكه پنج، «قند پهلو» و «مشاعره» از شبكه آموزش، «فردوس» از شبكه قرآن و «فرمانده» از شبكه افق از جمله مسابقاتي است كه روي آنتن نوروزي رسانه ملي حضور خواهند داشت. برنامه‌ «سين مثل سريال» با اجراي اميرحسين مدرس هم ساعت 23: 15 هر شب به بررسي بهترين سريال‌هاي ايراني با محوريت مادر مي‌پردازد. به هر رو آنتن نوروزي زمان مناسبي است براي اينكه رسانه ملي توانايي خود را به رخ رقباي آن ورآبي‌اش بكشد و نقطه پاياني بر قهر برخي از مخاطبان تلويزيون بگذارد.


منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس