کد خبر 453313
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

سیزدهمین شماره نشریه « رمز عبور» امروز در 128 صفحه منتشر شد.

به گزارش مشرق، تیتر اصلی این شماره از رمز عبور با عنوان " خلع سلاح بدون جنگ " به موضوع هسته ای و جزئیات جمع بندی مذاکرات ایران و 1+5 اختصاص پیدا کرده و در آن گزارش مستند و جداول مقایسه ای در حوزه بازگشت پذیری ، سرنوشت تحریم ها ، بازرسان آژانس ، محدودیت های موشکی و تسلیحاتی ، مبانی حقوقی توافق و ... با عناوینی چون " شلیک های مرگبار به امنیت ایران " ، " کیش و مات در 5 حرکت " ، " انکار بی حاصل "  و ...  به چشم می خورد.
در این شماره ، دکتر کامران دانشجو در مقام یک دانشمند موشکی در گفتگویی خواندنی به تشریح دیدگاه های فنی و کارشناسی خود پرداخته و برای نخستین بار جزئیات چند عملیات ترور علیه خود را بازگو کرده است." ما خودسر نبودیم" و " روزی که همسرم صدای اسلحه ترور را شنید " از جمله عناوین این مصاحبه "رمز عبور " با وزیر سابق علوم است.
" ناگفته های سردار " تیتر مصاحبه سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم با این نشریه است . فرمانده سابق نیروی انتظامی در این گفتگو پس از بیان خاطرات خود از ایام دفاع مقدس ، پذیرش قطعنامه و عملیات مرصاد ، نکات منتشر نشده ای را درباره روزهای فتنه و پشت پرده آن ، دکتر محمود احمدی نژاد ، برخی اصولگرایان ، دکتر علی لاریجانی ، دیدار با رئیس دولت اصلاحات ، سیستم های امنیتی ، مهدی هاشمی و ...  بازگو کرده است.
پرونده هجوم منافقین در مرداد 67 با عنوان " خط اول مرصاد"  شامل میزگردی با حضور سرلشکر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، اکبر طاهری از مدیران ارشد سابق حوزه نفاق و آقایان درودیان و نداف از پژوهشگران دفاع مقدس و نیز گفت و گوهایی با دکتر حسین مظفر و صفرعلی براتلو ، از جمله مطالب خواندنی منتشر شده در این شماره از رمز عبور است.
گفت و گو با دکتر فریدون عباسی دانشمند هسته ای و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی درباره برجام و عملکرده دولت یازدهم در حوزه هسته ای ، گفت و گو با دکتر میرکاظمی درباره کرسنت ، دکل های گم شده نفتی و بابک زنجانی دوم  با عنوان " رئیس مجلس باید پاسخگوی فساد کرسنت باشد " ، گفت و گو با دکتر محمد سلیمانی درباره تاثیر توافق هسته ای بر فضای علمی کشور با عنوان " بعدا نگویند که ظریف متخصص موشک نبود " به همراه مصاحبه های اختصاصی با دکتر حسین راغفر ، دکتر فواد ایزدی ، مهندس عبدالحمید نقره کار ، دکتر مسلمی نائینی ، مهندس محمدرضا اسکندری و ... از دیگر مطالبی است که در این نشریه منتشر شده .
رمز عبور همچنین گفت و گویی را با عنوان " همه چیز درباره شهدای غواص" با سردار باقرزاده منتشر کرده است.
کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.
علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها، این نشریه به آدرس  RamzeObour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس