امروز نفت تهران در شرایطی در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ قرار گرفته، فینالیست جام حذفی به شمار می رود و در رقابت های آسیایی نیز حضور دارد که همین چند سال پیش برخی به دنبال انتقال این باشگاه به یکی اراک بودند.

به گزارش مشرق، کارشناس مسائل فوتبالی کشورمان در ارزیابی خود از دیدار تیم های استقلال و نفت تهران گفت: در گذشته تیم هایی مانند نفت و راه آهن که جزو تیم های قدیمی تهران به حساب می آمدند، گربه سیاه استقلال و پرسپولیس به حساب می آمدند اما حالا می بینیم که دیگر تیمی مانند نفت تهران نه تنها گربه سیاه نیست بلکه رقیبی سرسخت برای این تیم ها به حساب می اید. دیدار تیم های نفت تهران و استقلال بدون شک یکی از زیباترین و البته حساس ترین رقابت های لیگ به شمار خواهد رفت و حساسیت این دیدار برای استقلال به مراتب بیشتر از نفت تهران است.  
 
ناصر فریاد شیران خاطر نشان کرد: شکست نفت در این مسابقه چیزی از ارزش های زردپوشان تهرانی کم نمی کند، چراکه نفت می تواند این ادعا را داشته باشد که به تیم بزرگی مثل استقلال با آن همه بازیکن باتجربه باخته است. اما استقلال اگر بازی را به حریف خود واگذار کند بدون شک وارد بحران خواهد شد. حتی جواد زرینچه نیز اذعان کرده بود که بازی سختی برابر نفت دارند. نفت تهران 4 سال است که یک هویت فوتبالی به خود گرفته و امور باشگاه حرفه ای است. بازیکنانی هم که به این تیم می آیند دغدغه مسائل مالی ندارند و تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در نفت کنار هم قرار گرفته اند.
 
فریاد شیران عنوان کرد: امروز نفت تهران در شرایطی در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ قرار گرفته، فینالیست جام حذفی به شمار می رود و در رقابت های آسیایی نیز حضور دارد که همین چند سال پیش برخی به دنبال انتقال این باشگاه به یکی اراک بودند. انتقالی که با کمک رسانه ها و کارشناسان عملیاتی نشد تا از نابودی نفت تهران جلوگیری شود. حالا می بینیم که همان تیم بالاتر از سایر تیم های تهرانی در لیگ برتر آقایی می کند و درخشش این روزهای نفت حاصل تلاش مردانی چون علی منصوریان سرمربی تیم، محمد علیپور عضو سابق هیئت مدیره و عماد حسینی رئیس هیئت مدیره نفتی هاست.
منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس