پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان با تمجید از بازی زیبای پرسپولیس اظهار امیدواری کرد نفت تهران هم با انجام بازی های خوب از گروه خود صعود کند.

نفت اسیر بی تجربگی شد/ یک بازی پرسپولیسی واقعی دیدیمگروه ورزشی مشرق - تیم فوتبال نفت تهران در اولین تجربه آسیایی خود در لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند به میدان رفت و در حالی که می توانست با دست پر از زمین خارج شود با اشتباهات فردی نتیجه را به تیم 10 نفره پاختاکور واگذار کرد.

ناصر فریادشیران مربی اسبق این تیم ریشه دار در گفتگو با مشرق، با تاکید بر این مسئله که نفت در لیگ برتر ایران بسیار خوب نتیجه گرفته گفت: نفت در بازی شرایط بسیار خوبی داشت و در نیمه اول بسیار خوب و فنی بازی کرد و در تمام خطوط تسلط داشت و نتیجه هم گرفت. اما با 10 نفره شدن پاختاکور در نیمه دوم انگیزه این تیم بیشتر شد و روی غافلگیری خط دفاعی و هافبک نفت و اشتباهات وحشتناک بیرانوند که یکی از آینده های فوتبال ملی ایران است پاختاکور به گل رسید.

وی در خصوص رفتن پورعلی گنجی از نفت در آستانه این مسابقات هم گفت: پورعلی گنجی در تیم نفت بر خلاف تیم ملی در پست هافبک بازی می کند و تیم نفت مهره های خوبی مثل عزتی را در این خط دارد و چون در جریان ریز انتقال این بازیکن نیستم، نمی دانم نفت پیش بینی یک جایگزین برای این مهره کلیدی را کرده بود یا نه.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: به هر حال با توجه به تساوی همگروه‌های دیگر (العین و الشباب عربستان) و بازی خوبی که نفت انجام داد و نیز میانگین سنی پایین شاگردان منصوریان، خیلی به صعود نماینده ایران امیدوارم. البته تجربه در این مسابقات حرف اول را می زند و امیدوارم کم تجربگی کار دست نفت ندهد.

فریادشیران در پایان درخصوص برد پرسپولیس مقابل لخویای قطر هم گفت: پرسپولیس در لیگ برتر در 2 بازی پایانی هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته بود و دیروز یک بازی تماشاگرپسند و زیبا از این تیم دیدم و در واقع این پرسپولیس واقعی بود و من امیدوارم به درخشان اعتماد شود و تا پایان فصل با این تیم بماند تا این پیروزی ها تداوم داشته باشد. تماشاگران پرسپولیس هم دیروز نقش بسیار پررنگی در هجومی بازی کردن تیم داشتند و بازی لخویا تحت تاثیر جمعیت و تشویق هواداران بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    دل فریادشیران حتی زمانیکه از تیم نفت اخراج هم شده همیشه با این تیم است
  • والی زاده ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    امان از بی وفایی مدیران باشگاه نفت تهران !؟ مدیرانی که بدنباله نابودی و هبه کردن همین نفت تهران به اراک بودند حال پز و.....نفت را می دهند و منم منم می کنند جایگاه ویژه و خاص نفت در لیگ برتر و جام حذفی و لیگ آسیا را مدیون مدیریت خود می دانند تاسف از اینکه مدیران ارشد وزارت نفت همچنان با بی تدبیری از مدیر عامل نفت حمایت می کنند و صاحب اصلی و زحمت کش و ناجی تیم ناصر فریادشیران جایگاهی در خانه خود با تاسف فراوان ندعرد که ندارد
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    تعصب و غیرت آقای فریادشیران را باید ستود حتی زمانیکه در نفت پست و سمتی ندارد اما همچنان از کادر فنی و بازیکنان نفت حمایت می کند .
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    نفت همانطور که جناب فریادشیران گفته تا همینجا هم عالی بوده صدر جدول لیگ برتر و فینالیت جام حذفی و حضور در جام باشگاه آسیا در پنجمین حضورش در لیگ برتر و بازیکنان جوان و آیتده دار
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    پرسپولیس شاهکار کرد دایی و طرفدار نش غش کردند و بی هوش شدخد البته عز حرص و عصبانیت
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    ناجی نفت تهران از سه تفنگدار منشوری و فاسد چه خبر راستی چرا اخراج شدید
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    روزی روزگاری نفتی بود و صاحب منصبان دولتی ها خواستند فوتبال را توسعه دهند تعداد تیم های لیگ برتری را از 18 با سی تیم برسانند تا به قول علی آبادی شهرداریچی ناشی عدالت در ورزش و کل کشور تقصیم شوند به همین خاطر دوستان و همفکران دولت قبل رحیمی و مشایی و وزیر نفت میر کاظمی و دو نماینده اراکی تمیم گرفتن تا نفت تهران را بر همان اساس پوچ و پوشالی تقدیم کنند با اراکیهای نا کار آمد در ورزش مصوبه هیت دولت را گرفتن تا همه چیز را قانونی جلوه دهند مدیر عامل مشایی پرست باشگاه نفت تهران هم موافقت خود را اعلام کرده و حتی نامه محرمانه ای داده بود ختم کلام کار را آقایان تمام شده می دانستند و رد خور نداشت اراکیها هم جلی تدارک دیده بودند ولی یک نفر مزاحم و سمج و مدیر آزار همه کارهای دولت نردان و مجلس و وزارت نفت را پنبه کرد نقشه همه را خراب کرد این مرد متعصب نفتی کسی نبود جز ناصر فریادشیران همان کسی که تشریح جنازه تیم های پایتخت را در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال با جمع آوری طومار و دادن شعار را براه انداخت و به حق ناجی نفت تهران برازنده مربی همچون فریادشیران است
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    این نفت مدیون نیروهای پاک و کاردان همچون علیپور و فریادشیران است که در سالهای گذشته بیشترین تلاش را برای ارتقاع این تیم قدیمی کشیده اتد و جایشان بسیار خالی است
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    از تحلیل خوب و کارشناسی شده فریادشیران ممنونم از مشرق هم سپاس
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    طراحان اصلی هبه کردن باشگاه های پایتخت باید پاسخگو باشند پاس و صبا و پیکان و راه آهن تیم هایی بودند که سیاسیون ناشی ایده های شکست خورده باعث نابودی فوتبال تهران شد تنها تیمی که سیاسیون نتوانستند به اراکیها هبه شاد تیم قدیمی نفت تهران بود که با شجاعت و افشاگریهای به موقع فریادشیران و رسانه ها بخصوص خود و فرودوسی پور در تهران ماند و اینچنین بر فوتبال یران آقایی می کند .
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    نفت تهران یعنی محمد علیپور نفت تهران یعنی ایرانیان نفت تهران یعنی استاد پرویز دهداری محروم نفت تهران یعنی حمید شیر زاده گان نفت تهران یعنی عارف سید علی خانی نفت تهران یعنی بیژن جعفری نفت تهران یعنی بهرام میر شیبانی نفت تهران یعنی ریشه فونتبال تهران نفت تهران یعنی آینده بازیکنان جوان همه این بزرگان کلی تلاش کردند تا نفت تهران آقای فوتبال پایتخت و لیگ برتر شود اما یک نفر بیش از همه این عزیزن و زحمتکشان وقت و تلاش شبانه روزی گذاشت چه از نظر فنی و کسب نتیجه و چه از نظر نگه داشتن نفت تهران د ر پایتخت به حق باید نام نیک فریادشیران را ناجی نفت گذاشت ناجی نفت تهران همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس