کد خبر 389861
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

مربی سابق تیم نفت تهران گفت: معتقدم این بیانیه بدون اطلاع اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل بوده است.

به گزارش مشرق، پس از انتشار بیانیه باشگاه استقلال که البته نامی از علیرضا منصوریان در آن ذکر نشده بود اما شواهد نشان می داد که این بیانیه به سرمربی تیم نفت ربط پیدا می‌کند به همین خاطر از مسئولان این باشگاه خواستار شدیم که در رابطه با این موضوع صحبت‌هایی را به میان بیاورند اما با توجه به حساسیت بازی نفت تهران در مقابل تیم الجیش قطر صلاح دیدند که فعلا درباره این مسئله سکوت کنند.
 
 به همین دلیل برای رسیدگی به این موضوع به سراغ ناصر فریاد شیران رفتیم، چرا که وی همواره در کنار تیم نفت حضور دارد و این تیم را جزو خانواده خود می‌داند و دورانی را در  این باشگاه گذرانده است.

ناصر فریاد شیران درباره بیانیه صادر شده اظهار داشت:‌ تیم نفت تهران پنجمین سال است که در لیگ برتر حضور دارد و به جز سال‌های اول در حال حاضر در شرایط ایده آل قرار دارد و جزو مدعیان کسب سهمیه و قهرمانی بوده است.

وی بیان کرد: وجود  تشکیلات قوی از جمله هاشمی‌طبا، فائقی، عماد حسینی، نعمت اللهی، سلحشور، ذوالفقار نسب، مشحون، یزدانی‌خرم، شاه کرمی و زرین گل  در بخش مدیریتی ورزشی کشور که رزومه آن‌ها  برای مردم و برای جامعه فوتبال مشخص است و همچنین حضور افراد کلیدی  مانند عماد حسینی، ذوالفقار نسب در هیات مدیره باعث شده این باشگاه بتواند پله‌های ترقی را پیش ببرد و خودش را به لیگ برتر برساند و جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

فریاد شیران تصریح کرد: همان طور که می‌دانیم تیم نفت 3-4 سال توانسته جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد و سهمیه کسب کند و امسال نیز اوج شکوفایی این تیم است چرا که در حال حاضر هویت خوبی پیدا کرده می‌تواند همچنان جزو قهرمانان باشد.

وی افزود: بهتر است بگویم که تیم نفت با سابقه خوبی که داشته توانسته با زحمت‌های زیاد به درجات بالاتر صعود کند و از طرفی دیگر افرادی همچون علی‌پور، ایرانیان و میر شیبانی نیز با زحمت‌های فراوان باعث شدند این تیم جوان و قدرتمند بتواند در فینال جام حذفی، یکی از نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا  باشد.
 
مربی سابق تیم نفت عنوان کرد:‌ متاسفانه در حال حاضر نظاره گر هستیم که بعضی از باشگاه‌ها بیانیه‌هایی می‌دهند که زیاد حرفه‌ای نیست و بعید می‌دانم که از این بیانیه‌ها هیئت مدیره باشگاه یا خود افشارزاده نیز اطلاع داشته باشند.

فریاد شیران در ادامه بیان کرد:‌ در گذشته نیز شکایت‌های بسیاری بر علیه بازیکنان سابق استقلال رخ می‌داد و در حال حاضر نیز این اتفاق درباره سرمربی تیم نفت تهران که یکی از آبی پوشان قدیمی است  اتفاق افتاده و این شرایط بدی است چرا که این مسئله باعث می‌شود تیم صدر جدول زیر سوال برود و از شرایط ایده آل خارج شود و من نیز به عنوان پیشکسوت این تیم وظیفه دارم حتی زمانی که در این باشگاه حضور ندارم از افراد حاضر در تیم نفت دفاع کنم و کاری به نظر و عقاید دیگران نیز ندارم.

وی عنوان کرد:‌ در حال حاضر تیم نفت شرایط خاصی دارد و بیشتر از هر چیزی نیاز به آرامش دارد و از باشگاه‌ها می‌خواهم که از دادن بیانیه خودداری کنند تا این تیم بتواند نتیجه ایده آ‌لی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم تیم نفت بتواند در مقابل تیم الجیش قطر نتیجه خوبی را به دست آورد و این تیم با توجه به هزینه‌های کمی که در شروع فصل انجام داده بتواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشد و با وجود بازیکنان جوان و آینده دار همچنان جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    به به چه نخودی. تو هر آشی میشه انداختش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس