کد خبر 397052
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص بلاتکلیف ماندن تعیین روسای دانشگاه‌ها در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امیدواریم به زودی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تکلیف روسای دانشگاه‌ها مشخص شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در ارزیابی بازی زرگری میان نتانیاهو و آمریکا برای فشار آوردن به ایران و کوتاه آمدن وی از حق هسته‌آی خود گفت: نتانیاهو با آمریکا همراهی می‌کند و صهیونیست‌ها با آمریکایی‌ها هماهنگ هستند، هرچند ممکن است در خود مشکلاتی با یکدیگر داشته باشند اما در برخورد با انقلاب اسلامی ایران با یکدیگر اتفاق نظر دارند و اختلافی در این زمینه میان این دو وجود ندارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واکنش به کشته شدن یک مسلمان دیگر پس از واقعه چپل هیل و سکوت رسانه‌های غربی گفت: از رسانه‌های خارجی توقع بیشتر از این نمی‌رود چراکه آنان در صدد اسلام‌هراسی هستند و هنگامی که اسلام تاثیرات بسیاری را بر مردم می‌گذارد آنان تلاش می‌کنند تا با این امر مقابله کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان با انتقاد از حمایت برخی از کشورهای منطقه از اقدامات اسلام‌هراسانه خاطرنشان کرد: باید اندیشمندان در این زمینه ورود کنند و این اقدامات را محکوم کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه چرا در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تکلیف روسای دانشگاه‌ها بدون نتیجه مانده است خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تکلیف روسای دانشگاه‌ها مشخص شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس