کد خبر 397050
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

فیلم «من پدرم دریا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت مقابل دوربین می رود.

به گزارش مشرق، گروه تولید فیلم «من پدرم دریا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت به تازگی با حسن جوهرچی برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی به توافق رسیده‌اند و این بازیگر فروردین سال آینده با انجام تست گریم نهایی مقابل دوربین خواهد رفت.

پیش از این نیز در این فیلم حضور داریوش فرهنگ در نقش ناخدای ناو ایرانی قطعی شده بود. این پروژه عظیم چندین بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که گروه تا دو هفته قبل از آغاز تصویربرداری آنها را قطعی خواهند کرد.

پیش تولید این فیلم از 20 بهمن آغاز شده و گروه با انتخاب کامل عوامل و بازیگران فروردین سال آینده تصویربرداری را آغاز خواهند کرد. تصویربرداری به طور کامل در جزیره خارگ و بوشهر انجام خواهد شد و لوکیشن ها نیز در حال انتخاب است. در واقع 20 درصد از تصویربرداری در داخل جزیره و شهر انجام می‌شود و مابقی در داخل یک نفتکش غول پیکر خواهد بود.

در خلاصه داستان این فیلم به قلم مشترک کریم خودسیانی و حمزه صالحی آمده: پارسا فرزند ناخدا یاور برای تصویربرداری از انتقال نفت توسط نفتکش به کشورهای خارجی راهی سفری دریایی می شود. یاور بنا به اقتضای شغلش همواره با پارسا دچار تعارضات سیاسی بوده است. در نهایت حمله دزدان دریایی خلیج عدن به نفتکش باعث رخ دادن اتفاقاتی می‌شود که نگاه پارسا نسبت به پدرش تغییر پیدا می‌کند.
این فیلم محصول سیمافیلم است و مهدی تربتی فرد تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته است. تربتی فر به عنوان تهیه کننده تولید فیلمهای «حکمت پنهان»، «بام تا بام»، «عطش»، «شاید دوست شاید دشمن»» «سکه های شانس»، «سبز سپید سرخ»، «عطر محمدی» را به عهده داشته است.
خوشبخت نیز در کارنامه خود ساخت مجموعه تلویزیونی «شهر دقیانوس» و فیلم های «عقاب صحرا»، «صدای پای من»، «غریبه»، «مریم مادر عیسی» و... را داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس