کد خبر 616911
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر ماهی یک بار به زیارت امام هشتم نروم مریض می‌شوم، در صفحات مجازی که متعلق به خودم است، همیشه تصاویر این حرم مطهر را قرار می‌دهم.

به گزارش مشرق، حسن جوهرچی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که به همراه فرزندانش مهمان نهمین قسمت ویژه برنامه دهه کرامت شیدایی بود اظهار کرد: فرزنددار شدن یک سعادت است که خداوند نصیب بندگانش می‌کند، به نظرم هر انسانی که بیشتر نزد خداوند محبوب است خانواده بهتری نصیبش می‌شود و فرزندان صالح خواهد داشت.

وی افزود: از زندگی‌ام بسیار راضی هستم و شکرگزار خداوند هستم که خانواده و فرزندان خوبی نصیبم کرده است.

بازیگر «در پناه تو» با بیان اینکه حضور در کنار خانه خدا در سفر حج یکی از لحظات توصیف‌ناشدنی زندگی‌اش است گفت: دومین نعمتی که خداوند به من ارزانی داشته و نمی‌توانم عظمتش را توصیف کنم، دو فرزندی هستند که دارم.

وی ادامه داد: به نظرم حضور هر فرد در جهان آفرینش به اذن خداوند رخ داده و اوست که مسیر بندگانش را تعیین می‌کند.

جوهرچی خاطرنشان کرد: هر پدر در هر کجای دنیا، افتخار می‌کند که فرزندانی داشته باشد که از آنها راضی باشد و به اصطلاح فرزندان صالح در خانواده داشته باشد.

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلاتی که در زندگی‌های امروز وجود دارد گفت: امیدواریم شرایطی به وجود بیاید که مردم خوب ایران از هر مشکلی که دارند رهایی یابند و از روزمرگی خلاص شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود و زمانی که شیدایی، به آیتم ساعت صفر عاشقی نزدیک می‌شد عنوان کرد: همیشه به اهل مشهد غبطه می‌خورم که چرا در این شهر مقدس زندگی نمی‌کنم و نمی‌توانم هر روز به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) بروم.

جوهرچی افزود: اگر ماهی یک بار به زیارت امام هشتم نروم مریض می‌شوم، در صفحات مجازی که متعلق به خودم است، همیشه تصاویر این حرم مطهر را قرار می‌دهم و عقیده دارم عشق و ارادتی که ایرانیان به ایشان دارند، در هیچ کجای جهان دیده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کاش حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع) هم در ایران بود و آنگاه ایرانیان عشق به ولایت را به جهانیان به بهترین شکل نشان می‌دادند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس