کد خبر 396660
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

در حالی که چند روزی از کشته شدن یک جوان سیاه‌پوست آمریکایی در شهر مدیسون توسط پلیس سفیدپوست نگذشته، این بار در آتلانتا یک جوان ۲۷ ساله رنگین پوست توسط نیروهای دولتی کشته شد.

به گزارش مشرق، در ادامه اقدامات تبعیض‌آمیز پلیس سفیدپوست آمریکا علیه سیاه‌پوستان، این بار در آتلانتا یک جوان 27 ساله توسط نیروهای دولتی هدف قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، افسر پلیس آمریکایی که 7 سال سابقه کار در این اداره را داشته، «آنتونی هیلز» را در خانه‌اش هدف تیراندازی قرار داد و کشت.

کشته شدن این جوان سیاه پوست در حالی صورت گرفته که به گفته منابع خبری و فعالان شبکه‌های مجازی، او در موقع هدف قرار گرفتن توسط پلیس، غیرمسلح بود.

در حالی که تظاهرات اعتراضی در شهر مدیسون آمریکا به کشته شدن تونی رابینسون 19 ساله سیاه پوست روز گذشته برای سومین روز متوالی در این شهر  برگزار شد، در یک نقطه دیگر از آمریکا یک جوان دیگر هدف تیراندازی پلیس سفیدپوست قرار گرفت.

یک مقام ارشد پلیس ایالت جورجیا درباره قتل این جوان 27 ساله با تایید «غیرمسلح» بودن آنتونی هیلز، اعلام کرد که این جوان سیاه پوست به هشدار پلیس برای ایست توجه نکرد و به دنبال آن افسر پلیس به او دو تیر شلیک کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    این حقوق بشر پس کجاست فقط برای ایران حقوق بشر معنا می ده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس