اقدام جدید گروهک تروریستی منافقین در آلمان که به هدف نشان دادن حیات "منافقین" صورت گرفت، به رسوایی جدیدی تبدیل شد.

رجوی: سلاح‌های ما را برگردانید تا با ایرانی‌ها مقابله کنیم/ با داعش مخالفیم چون مورد حمایت ایران استگروه سیاسی مشرق - آن‌چنان‌که ارگان وزارت خارجه آمریکا اذعان کرده است، حاضران در این مراسم اغلب دانشجویان کشورهای چک و لهستان بودند که با وعده سفر تفریحی به آلمان آورده شده بودند.

صدای آمریکا دراین‌باره نوشته است که سالن کنفرانس ولدوروم برلین شاهد حضور دانشجویانی بود از چک و لهستان که ادعا کردند برای شرکت در کنفرانس روز شنبه بلیط دو سره و هتل از برگزار کنندگان دریافت کردند.

از سوی دیگر ادعاهای سرکرده گروهک منافقین در این مراسم جالب بود. با وجود ثبت ترور بیش از 17 هزار ایرانی در کارنامه گروهک منافقین، رجوی با گرفتن ژست حمایت از حقوق بشر و آزادی، شباهت‌های منافقین و گروهک تروریستی داعش را انکار کرد و خود را مخالف اقدامات داعشی‌ها دانست. وی حتی در ادعایی بامزه داعش را مورد حمایت ایران توصیف و عنوان کرد، برای مقابله با داعش باید ابتدا به سراغ جمهوری اسلامی رفت!

رجوی خطاب به مقامات غربی گفت: می‌خواهم هشدار بدهم که امتیاز دادن به این رژیم در مذاکرات اتمی، برخلاف منافع مردم ایران و منطقه و برخلاف صلح و امنیت جهانی است. همچنین قربانی کردن حقوق‌بشر مردم ایران است.

رجوی در ادامه از مقامات عراقی خواست که سلاح‌های منافقین ساکن در اردوگاه لیبرتی را به آنان برگردانند تا از خود در مقابل "شبه‌نظامیان رژیم ایران" دفاع کنند!

از دیگر اتفاقات تکراری حضور "رودی جولیانی"، شهردار سابق نیویورک در این مراسم و دفاع وی از گروهک منافقین و حمله به جمهوری اسلامی بود. شهردار سابق نیویورک در این مراسم گفت: اینکه چرا ما فکر می‌کنیم باید با آن‌ها (ایرانی‌ها) رایزنی کرد پرسشی است که تنها آقای اوباما می‌تواند به آن پاسخ بدهد و به اعتقاد من او اشتباه وحشتناکی را مرتکب می‌شود.

به بهانه ادعاهای جدید رجوی نگاهی به کارنامه گروه مجاهدین خلق خالی از لطف نیست.

آغاز ترور و وحشت

شش روز از عزل بنی‌صدر گذشته بود که آیت‌الله خامنه‌ای طبق برنامه روز شنبه‌های خود، برای سخنرانی به مسجد ابوذر تهران رفت. اما در میانه مراسم، بمبی که در داخل یک ضبط‌صوت روی تریبون سخنرانی قرار گرفته بود، منفجر شد و ایشان را با وضعیتی ناامیدکننده راهی بیمارستان کرد. عمل جراحی اصلی بر روی آیت‌الله خامنه‌ای روز هفتم تیتر، یعنی یک روز پس از انفجار صورت گرفت. هنوز چشمان نگران بسیاری از مردم، منتظر نتیجه عمل بود که خبر یک انفجار تروریستی دیگر، ملت را دوباره شوکه کرد.

این بار ساختمان حزب جمهوری اسلامی منفجر شد و 73 نفر از سران و مقامات ارشد جمهوری اسلامی را به شهادت رساند. در رأس کشته‌شدگان آیت‌الله سید محمد حسینی بهشتی، رئیس حزب بود. وزیر بهداشت وقت می‌گوید: "از سینه به پایین آقای بهشتی از بین رفته بود اما سرش سالم بود." ۴ وزیر و ۲۷ نماینده مجلس هم از دیگر قربانیان این انفجار تروریستی بودند. 41 نفر باقیمانده هم از شخصیت‌های ارشد و شناخته‌شده کشور بودند.

عامل این انفجار تروریستی سازمان مجاهدین خلق بود که بعداً به "منافقین" مشهور شد. این سازمان رابطه تنگاتنگی با ابوالحسن بنی‌صدر داشت اما پس از عزل وی، دست خود را از قدرت سیاسی خالی دید و تصمیم گرفت، مخالفت با جمهوری اسلامی را وارد فاز نظامی کند.

ترور بزرگ

اما این پایان کار نبود. سازمان مجاهدین خلق ترورهای خود را در تیرماه و مردادماه سال 1360 تشدید کرد تا اینکه نوبت به ترور بزرگ رسید. این بار ساختمان شورای امنیت ملی منفجر شد و رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر کشور شهید شدند. "محمدعلی رجایی" که کمتر از سه ماه رئیس‌جمهور بود، به همراه "محمدجواد باهنر" قربانی یک عملیات تروریستی شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان مجاهدین بعد از انفجار، در اطلاعیه‌ای که از انگلستان صادر کرد، مسئولیت انفجار را پذیرفت.

سازمان مجاهدین همچنین مسئولیت ترور نماینده‌های ولی‌فقیه در شهرهای تبریز، کرمان، شیراز، یزد و کرمانشاه و نیز یک استاندار، سرپرست زندان اوین، تنی چند از قضات دادگاه‌های انقلاب، تعداد زیادی از نمایندگان مجلس، مقامات پایین رتبه دولتی و اعضای سازمان‌های انقلابی را هم رسماً پذیرفت.

تشکیل «ارتش آزادی‌بخش»

این گروه همزمان با ادامه ترور مقامات و مردم ایران، به کمک رژیم صدام رفت و رسماً علیه جمهوری اسلامی وارد جنگ شد. این سازمان حتی اقدام به تشکیل بازویی نظامی به نام «ارتش آزادی‌بخش» کرد و در طول حمله صدام به ایران، بیش از یک‌صد عملیات نظامی علیه کشور ایران شکل داد.

مجاهدین خلق همچنین متهم به همکاری با صدام در سرکوب و قتل‌عام کردها و شیعیان عراق است.

همکاری در ترور دانشمندان هسته‌ای

گروهک مجاهدین در ادامه ترورهایش شخصیت‌های بسیاری دیگری را ازجمله امیر سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران را ترور کرد. بنابر گزارش نهادهای امنیتی ایران، گروه مجاهدین در سال‌های اخیر هم به سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا در ترور دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی کمک کرده است.

برخی از رسانه‌های معتبر آمریکا ازجمله ان‌بی‌سی، نیویورک‌تایمز و نشریه نیویورکر در گزارش‌هایی در سال ۲۰۱۲ میلادی گفته‌اند که دولت اسرائیل با همکاری سازمان مجاهدین خلق در ترور دانشمندان هسته‌ای در ایران دست داشته است.

تاکنون اطلاعات مربوط به ترور 12 هزار نفر از مقامات ایران توسط این سازمان منتشر شده است. مقامات ایران تعداد قربانیان را بیش از 16 هزار نفر می‌دانند.

گروه مجاهدین خلق پس از روی کارآمدن دولت نوری مالکی در عراق، اردوگاه اهدایی صدام حسین را از دست داد و اعضای آن به یک اردوگاه جدید (لیبرتی) در شرق عراق منتقل شدند. اکنون آمریکا و برخی کشورهای اروپایی همچون انگلیس و فرانسه به دنبال پیدا کردن مکانی مناسب برای استقرار این گروه هستند.

شورای وزیران اتحادیه اروپا روز دوشنبه٬ ۷ بهمن ۱۳۸۷ و سپس آمریکا در سال 1390 نام سازمان مجاهدین خلق را از لیست گروه‌های تروریستی خود خارج کردند تا تعریف جدید از تروریست و حقوق بشر شکل بگیرد.

خریدن چهره‌های مطرح آمریکا و اروپایی برای سخنرانی

سازمان مجاهدین از طریق لابی‌ها و آکسیون‌های برنامه‌ریزی شده و صرف هزینه‌های هنگفت، سعی در جلب شخصیت‌های پرنفوذ سیاسی برای خروج نام این گروه از «فهرست گروه‌های تروریستی» در ایالات‌متحده آمریکا کرده است. روزنامه نیویورک‌تایمز، هزینه تنها یک شرکت لابی‌گر (اکین گامپ استراوس هائور اند فد) به نفع سازمان مجاهدین را میلیون‌ها دلار برآورد کرده است. حضور رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک در مراسم روز گذشته مجاهدین خلق در همین راستا برآورد می‌شود.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسافر ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    خاک تو سر احمقشون که انقدر خرن
  • محمود ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    بهش بگید ببنده در گاله رو ایکبیری کثیف ...............
  • عباس ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    مريم رجوي ازين شِكر ها زياد خورده شوما توجه نكن
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    Rody Juliany har bar ke be Jalasat Ferghe mojahdin mire,, mablagh gazafi dariaft mikone,, age in mablagh be Juliani az tarafe Freghe pardakht nashe, to marasem oon ha sherkat nemikoni,, 2 sale pish bara sokhan rani kardan to marasem mojahdin,, mablagh 50,000.00 dollor daryaft karde bood be ezafe khargh o makhareg safar be paris va eghamat to yeki az holelhay mojalale paris..
  • تقی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    چه غلطا خود احمقاتون توی بمب گذاریهای عراق با پس مانده های صدام همکاری کردین و دست دارین اسلحه هاتون رو بدن که چی . باید اردوگاه منافقین رو تو عراق با خاک یکسان کنند
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    برو حروم....، برو ... روزاي اولي كه داعش موصل رو تصرف كرد سايت خودتون مزاحمين خلق از داعش بعنوان انقلابيون عراقي نام ميبرد، ....سگي كه شوهر بي غيرتت دودستي تقديمت كرد به رجوي
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    خدایا اینا چی میزنن ؟!!
  • مجید ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    حنای این وطن فروشان دیگر برای جهانیان رنگی ندارد.برای همین هرازگاهی یک ضرزیادی میزنندو شکر اضافی میخورند،که جلب توجه کنند.مریم وطن فروش و مسعود بی غیرت پست فطرت مرگ بر شماباد.وانگهی این حرفش نشان از منافق بودن و بوقلمون صفت بودنش هست.
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    kesaft = rajavi
  • عماد ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    اینا فازشون چیه دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    Dirty Terrorists
  • حسین ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    یکی نیست به این گروه داعش بگه بابا جون اگر میخوای اسلام رو گسترش بدی برو تو اروپا وآمریکا این کار رو انجام بده..حداقل بدونیم که دست نشونده اسراییل نیستی خاک بر سر بی شعورتون کنم ... دهن منو باز میکنن ...
  • parisa ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    marg bar monafeghen past terrorist,marg bar efriteh marg maryam abrishamchi, rajavi va va va va va va ,
  • حمیدم ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    سگ کثیف عربستان و اسرائیل چطوری لجن پراکنی می کنه بالاخره این داره آشغال گوشت آمریکا رو می خوره دیگه باید هم از این گنده گویی ها کنه .
  • سروش ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    عباس جان غلط کرده شکر خورده اینی که خورده کِ کِ بوده، حیف شکر!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس