کد خبر 833670
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
منافقین

رئیس سابق موساد می‌گوید رژیم صهیونیستی می‌تواند روی کمک سازمان تروریستی منافقین حساب کند.

به گزارش مشرق، سازمان مجاهدین خلق، قبل از انقلاب اسلامی ادعای انقلابیگری داشت و حتی انقلابیون را مرتجع می‌خواند و این در حالی بود که برخی سران آن در زندان جذب ساواک شاه شده بودند.
کیهان نوشت: این گروهک پس از انتخاب بنی‌صدر به ریاست‌جمهوری، به دور او حلقه زدند اما هنگامی که بنی‌صدر رأی عدم کفایت سیاسی از مجلس گرفت و توسط حضرت امام(ره) عزل شد، منافقین دست به ترور و بمبگذاری زدند و سپس به فرانسه و عراق گریختند، سران این سازمان با دریافت پول و امکانات و تجهیزات، در خدمت استخبارات صدام درآمدند اما در سال 67 با حماقت تمام، اقدام به عملیات موسوم به فروغ جاویدان کردند که به شکست سنگین و کشته شدن چند هزار نفر از اعضای آنها شد. پس از آن نیز منافقین به شکل مزدور اجاره‌ای، به آمریکا و اسرائیل و عربستان سرویس داده‌اند.

اکنون روزنامه‌ هاآرتص از رفی یاتوم رئیس سابق موساد می‌نویسد اسرائیل می‌تواند برخی برنامه‌های ضدایرانی خود را از طریق سازمان مجاهدین خلق [منافقین] به اجرا بگذارد. اسرائیل باید تمام احتمالات از جمله درگیری نظامی با ایران را در نظر بگیرد اما نباید ظرفیت واسطه‌هایی مانند سازمان مجاهدین که در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط اسرائیل همکاری داشتند، استثنا کرد. اسرائیل این گروه را آموزش می‌دهد و تأمین می‌کند. آنها مدتی مخفیانه در عراق زندگی می‌کردند. در ناآرامی اخیر در ایران این سازمان ایفای نقش می‌کرد. آمریکا این گروه را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرده است.

رئیس سابق موساد می‌افزاید: سازمان ظاهرا با عربستان هم در ارتباط است و می‌تواند به شکل دو سویه از سوی ملت یهود(!)  و ریاض به کار گرفته شود. آنها درباره برنامه هسته‌ای ایران به عنوان منبع اطلاعاتی عمل می‌کردند. اسرائیل می‌تواند به شکل غیرمستقیم از این سازمان در شبکه‌های اجتماعی برای نفوذ در میان مردم ایران استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    8 3
    عکس را بزرگ کنید و به قیافه این زنان دقت کنید . صورتهایشان دقیقا حالت آدمهای عقب افتاده ای را دارد که در آسایشگاههای معلولین ذهنی نگهداری می شوند .
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 0
    مرگ بر اسراییل شیطان صفت مرگ بر سازمان خائنین به خلق ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس