دادگاه رسیدگی به اتهامات دو شاعر و یک مستند‌ساز پس از ۵ مرتبه تجدید زمان رسیدگی، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، دادگاه رسیدگی به اتهامات این افراد، اردیبهشت ماه سال آینده به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق همکاری با خواننده مرتد خارج نشین برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دهم آذر ماه امسال دادگاه در یک جلسه به اتهامات این افراد رسیدگی کرد اما به دلیل کافی نبود زمان برای ارایه دفاعیات، ادامه دادگاه به جلسات آتی موکول شد.

پس از آن دادگاه 5 مرتبه زمان جدید برای رسیدگی را مشخص کرد اما هر بار به دلیل تقارن با دادگاه مهدی هاشمی، جلسه تجدید و به زمان دیگری موکول شد.

جدیدترین تاریخی که شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای محاکمه متهمان این پرونده تعیین کرده، اردیبهشت ماه سال آینده است.

پیشتر امیر رییسیان وکیل مدافع متهمان این پرونده به خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم گفته بود: حدود یک سال پیش اشعاری از سه شاعر که در کتاب‌هایشان هم منتشر شده بود در یکی از آلبوم‌های یک خواننده خارج‌نشین استفاده شد.

وی گفت: از این سه شاعر، من وکالت فاطمه اختصاری و مهدی موسوی و همچنین وکالت یک مستندساز که قرار بوده برای خواننده مذکور کلیپ بسازد را بر عهده دارم.

رئیسیان ادامه داد: البته این مستند ساز برای ساخت این کلیپ به توافق محتوایی نرسید و در نهایت هم این کلیپ ساخته نشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امین ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    مهم نیست اون کلیپ ساخته شد یا نه مهم اینه که چرا این آدم می خواسته برای اون بی وجود کلیپ بسازه؟! یعنی این آدم از اون خواننده مرتد پست تره
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    موسوی و اختصاری این روزا زیادی جسور شدن ان شاءالله ک تادیب بشن همه ی کسایی ک جرئت میکنن به عقاید حقه ی مسلمونا توهین کنن عجیب تر اینکه این خواننده ی مرتد و این عوامل همشون مثلا روشن فکرن و ب دنبال ازادی بیان و غیره هستن کدوم فکر روشنی به ادم اجازه میده به دیگران توهین کنه ؟ کدوم فکر روشنی اجازه میده از روی غرض و کینه با این خواننده همکاری کنه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس