سامان نسیم در حالی در جنگ مسلحانه با نیروهای سپاه دستگیر شد که تمام تیرهایش را به سمت نیروهای سپاه شلیک کرده و خشابش خالی شده بود.

به گزارش مشرق، سامان نسیم سال 1373 در مریوان به دنیا آمده است.  گفته می شود وی در اواخر سال 1388توسط یکی از آشنایان خود که در قاچاق مشروبات الکلی فعالیت می کرده است با پژاک تماس گرفته و به عضویت در این گروه در آمده است.

سامان نسیم بعد از یک سال و چندماه در تیم عملیاتی گروه پژاک قرار گرفته و برای انجام فعالیت های مسلحانه وارد خاک ایران می شوند. این گروه از تروریست های پژاک در ارتفاعات شمال غرب کشور چندین بار با سپاه پاسداران درگیر می شوند.

پس از مدتی تعقیب و گریز، نیروهای سلحشور سپاه 27 تیرماه 1390 در ارتفاعات مرزی منطقه آلواتان سردشت موفق به محاصره گروه عملیاتی پژاک شده و بعد از  ساعاتی درگیری سامان نسیم زنده دستگیر می شود.

به گفته یکی از شاهدان عینی هنگام دستگیری سامان نسیم، این عضو پژاک تا آخرین تیرهای خود را علیه نیروهای سپاه به کار گرفته و هیچ گلوله‌ای در خشاب او باقی نمانده بود.

درنتیجه عملیات و آتش پراکنی اعضای تیم پژاک "رحمت دادوند" یکی از نیروهای سپاه شهید و سه نفر نیز زخمی شدند.

شهید رحمت دادوند فرزند ابوبکر دادوند که از پیشمرگان کرد مسلمان و متولد شهرستان سردشت بود و در هنگام شهادت دو فرزند داشت. پسرش شایان 6 ساله و دخترش شیما یک و نیم ساله بود.

حکم اعدام سامان نسیم

سامان نسیم بعداز دستگیری یکسال بعد (سال 91) در شعبه دادگاه انقلاب مهاباد محاکمه و به اعدام محکوم شد.

حکم اعدام سامان نسیم بعد از دو سال وقفه قرار شد پنج شنبه 30 بهمن ماه 93 به اجرا درآید که تا زمان درج این خبر در 4 اسفندماه خبری مبنی بر اعدام وی منتشر نشده است.

اعدام سامان نسیم که به صورت گسترده در رسانه های غرب و ضد انقلاب به صورت مظلومانه انعکاس یافته در حالی صورت می گیرد که در زمان شهادت رحمت دادوند یکی از جوانان رشید سردشتی هرگز دمی از حقوق بشر و قربانیان تروریسیم به میان نیاوردند.

منبع: اروم نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • عبدالرزاق ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    2 0
    تقصیر قوه قضاییه است که اجرای حدود الهی را این همه به تاخیر می اندازد . این تروریست سال 90 دستگیر شده و یک سال بعد حکم برایش صادر شده و بعد از سه سال هنوز اجرا نشده . خودشان را جای بچه های معصوم شهید پدر از دست داده بگذارند و فرصت فضاسازی به دشمن هم ندهند
  • پری ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    3 0
    در آن زمان هنوز به سن قانونی یعنی 18 سالگی نرسیده بود الان که 20 ساله است .. زنده ماندنش امکان داره برای کشور خطرناک باشدمگر همین رسانه های خارج از کشور راحت میزارند زندگی کند برای پروژه ی بعدی دوباره میخرنش..!
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    1 0
    به سن قانونی نرسیده بوده اون موقع
  • اسد ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    2 0
    امیدوارم نسیم گلوله های قصاص، و یا حرکت طناب دار در نسیم صبحگاهی یه سرو سامانی به گناه نابخشودنی قاتل ضدانقلاب یعنی سامان نسیم بدهد تا کسی جرات قاچاق مشروبات الکلی به این کشور و آلود کردن جوانان و به انحراف کشیدن آنان را بخاطر سود مالی در سر نپروراند. شهید رحمت دادوند شهیدی بزرگوار بود که جانش را در راستای تضمین امنیت و سلامت جامعه اسلامی بخطر انداخته و نهایتا در طبق اخلاص به پیشگاه خالق متعال تقدیم نمود. یادش جاودان باد
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    3 0
    خدا به خانواده شهید رحمت دادوند صبر دهد طفلکهای معصوم لعنت به پژاک
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    1 0
    آدم کشته عمد اونم تا آخرین گلوله !!! ســــــن قانونی ؟؟؟؟
  • جلال ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    2 0
    با تروریست مدارا کردن یعنی بی احترامی به خون شهید قوه قضایه ما باید شجاع تراز این حرفها باشه
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    3 0
    خاین را هرچه زودتر اعدام کنید
  • حامد رنجبر خنج ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    1 0
    اونو باید در ارتفاعات مهاباد و علنی دار بزنن
  • عاشق سید علی ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    3 0
    این همه گفتید یک بار از دلاورمردان تیپ48 یاسوج چیزی نگفتید.سال90چه حماسه ای افریدند
  • حسن مساوات شیرامینی ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    2 0
    خداوندپژاک را ایشا الله نابود کند
  • یرازی ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    2 0
    شهیدان مظلوم و مردم مظلوم ایران اسلامی حقوق بشر ندارند؟؟؟؟؟!!!!!!! مرگ بر پژاک مرگ بر منافق منافق اعدام باید گردد مرگ بر منافق و حامی منافق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس