وزیرخارجه رژیم صهیونیستی از کابینه امنیتی این رژیم خواست تا هرچه سریع‌تر برای بررسی مواضع در قبال پرونده هسته‌ای ایران تشکیل جلسه دهد.

جلسه کابینه امنیتی اسرائیل با موضوع ایرانبه گزارش مشرق، به نقل از روزنامه القدس العربی، «اویگدور لیبرمن» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی از کابینه امنیتی این رژیم خواست تا هرچه سریع‌تر برای بررسی مواضع در قبال پرونده هسته‌ای ایران تشکیل جلسه دهد.

وی در اظهاراتی در منطقه الجلیل واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی گفت: من از کابینه امنیتی می‌خواهم تا هرچه سریع‌تر برای بررسی مواضع در قبال پرونده هسته‌ای ایران تشکیل جلسه دهد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره تلویحی به انتقادات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم از دولت آمریکا در زمینه پرونده هسته‌ای ایران گفت: نباید فقط صرفا به انتقادات اکتفا کرد و مسئولیت در قبال این موضوع را به عهده دیگران گذاشت.

لیبرمن با تأکید بر ضرورت حفظ پیوندها با آمریکا گفت: اسرائیل باید تصمیم گیرنده باشد و با هرگونه توافق بد بین ایران و 1+5 مخالفت کند.

وی گفت: هر چند اختلافاتی در گذشته بین اسرائیل و آمریکا به وجود آمده است اما این اختلافات به روابط ما ضربه نمی‌زند.

روابط بین واشنگتن و تلاویو به دنبال اصرار نتانیاهو مبنی بر سخنرانی در کنگره آمریکا به دلیل مخالفت دولت اوباما با این سخنرانی بحرانی شده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در بخشهای دیگری از سخنانش  گفت: مرزهای مشترک با لبنان به مرزهای ایران تبدیل شده است.

وی همچنین گفت: نظامیان ایران از افراد مسلحی که از مرزهای شمالی این رژیم با اسرائیل می‌جنگند حمایت می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس