کد خبر 392576
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

در پايان اگر از نوع سوال خبرنگار شائبه و نگراني براي عزيزان و عاشقان راه امام حسين (ع) ايجاد شده وظيفه خود مي‌دانم عذرخواهي كرده و مواظبت بيشتري را در انتشار اخبار و مصاحبه‌ها داشته باشم.

به گزارش مشرق، در مصاحبه‌اي كه در مورخ ٠٣/١٢/٩٣ در روزنامه اعتماد با جناب آقاي ابراهيم اصغرزاده صورت گرفته و به چاپ رسيده، ظاهرا در سوالي كه خبرنگار پرسيده بود سوءتفاهمي براي تعدادي از عزيزان دلسوز ما به وجود آمده است. لازم است توضيحاتي جهت رفع نگراني و سوءتفاهم ارايه شود.

١- در كل متن مصاحبه بارها و بارها مصاحبه شونده ارادت و اعتقاد و باور عميق خود را به حضرت امام حسين (ع) اعلام و تاكيد كرده كه الگوي اصلي جوانان و دانشجويان دهه ٥٠، امام حسين (ع) بوده و از طريق كتاب‌هاي مرحوم شريعتي و شهيد مطهري (حماسه حسيني) اين الگو را انتخاب و ابعاد و عمق حماسه كربلا را دنبال مي‌كردند و از اين طريق ايمان و باورشان، روز به روز به مبارزه عليه ظلم و جور دستگاه ستمشاهي بيشتر مي‌شد. در مقابل سوال خبرنگار كه «آيا امروز در ذهن جوانان ما آن اسطوره‌ها كمرنگ شده يا نه» ايشان باز تاكيد بر اين دارد كه جوان‌ها به رغم مباحث جديد و دغدغه‌هاي جديد همچنان به آن اسطوره‌ها باور داشته و شخصيتي مانند امام حسين (ع)، الگوي آنان است.

٢- در جهت رفع ابهام، شخص آقاي اصغرزاده در صفحه سه روزنامه اعتماد منتشر شده مورخ ٠٥/١٢/٩٣ توضيحات مبسوط و شفافي براي رفع نگراني عزيزان دلسوز ارايه كرده‌اند.

٣- سردبير «اعتماد» در يادداشتي به تاريخ ٠٥/١٢/٩٣ نيز در خصوص اينكه ماه اسفند، سالگرد شهادت سرداران رشيد اسلام شهيدان خرازي، باكري و زين‌الدين كه الگوي همه آنها آقا امام حسين (ع) بوده و جوانان امروز ما هم از اين شهدا و مولايشان الگو گرفته‌اند، مجددا تاكيد براين نكته داشته‌اند.

٤- تاكيد مي‌كنم تمامي عشق و علاقه و باورهاي ما به اسلام عزيز و ائمه اطهار (ع) و الگوي مبارزاتي و مقاومت ما در مقابل زورگويي‌هاي استكبار جهاني و حمايت ما از محرومين و مستضعفين در جهان و در نهايت فلسفه انقلاب اسلامي و راه امام عزيز ما با مشعل فروزان نهضت كربلا داير و برقرار بوده و در آينده هم تا ظهور آقا امام زمان (عج) اين مشعل و كشتي راه نجات ما خواهد بود.

٥- در پايان اگر از نوع سوال خبرنگار شائبه و نگراني براي عزيزان و عاشقان راه امام حسين (ع) ايجاد شده وظيفه خود مي‌دانم عذرخواهي كرده و مواظبت بيشتري را در انتشار اخبار و مصاحبه‌ها داشته باشم.


منبع: روزنامه اعتماد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    معنی شائبه هم فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از خدا بترسید و آخرت را فدای دنیای فانی نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس